wat ga jij dit weekend doen?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Zo verder met opruimen want met ongeveer een half jaar moeten wij de woning tijdelijk verlaten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;153371 schreef : :eek:
Hoe hadden ze dat gedaan? Waar ik reed hadden ze van die prullen met en duo systeen, dus GFT + rest in 1 bak. Die mochten maximaal 10 ton laden (denk ik). Bij 11,5 ton lading begon die achter over te lopen :+ Opzicht reed dat nog goed, alleen niet zo snel meer, invoegen ging dan met 45 op de snelweg, maar dat was met 10 ton niet anders
Die duo-bakken kregen wij later ook toen we Lingewaard overnamen, maar ik ben zielsgelukkig dat ik daar nooit mee heb hoeven werken. Daar was ?ltijd wat mee, altijd pech, storingen, etc. Wij hadden gewoon van die achterladers, Geesinks en VDK's. Ongelooflijk wat een perskracht die VDK's hebben :humor:
elpee;153402 schreef : iets uit de oude doos met verschrikkelijke muziek, transport giant tycoon
Transport Tycooooooon!!!!! :worship:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;153979 schreef : straks een proefritje maken in zo'n bakbeest..

Goed voorbeeld doet volgen
- J. Ruiter
- Verbannen
-
met airco en lots of elektrik dingen!! een 96'er..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Vermilion;153980 schreef : Vandaag dashboard slopen en bedrading nalopen, aangezien m'n klokje en sigarettenaansteker niet werken. Gelijk CV-bedrading planten en ook het contactslotverlichting en handschoenkastje verlichting aansluiten
Ergens inspiratie opgedaan Marcel?
Kabels en stekkers voor de sigaretten aansteker en hanschoenenkastje zit misschien al in je kabelboom (rose draad = continu 12V en bruine draad is massa) aan de bestuurderszijde achter de stuurkolom/teller unit)
Deze draden kun je ook doortrekken naar je klokje.
Ook de draad voor de verlichting van het klokje/sigarettenaansteker licht er misschien al, deze is blauw/rood
Voor de contactslot verlichting gebruik je ook de rose draad (continu 12V) en als massa de groen/gele draad naar de deurschakelaar.
Succes met het installeren/monteren!
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;153984 schreef : een 9000 cs 2.3 i lpt/ecopower
met airco en lots of elektrik dingen!! een 96'er..
Tof, dat moet lekker soepel rijden, 170pk uit m'n hoofd? En erg makkelijk naar 200pk te brengen. Gaaf hoor, benieuwd naar wat je d'r van vindt.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-