wat ga jij dit weekend doen?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Ysbrand;153356 schreef : Gisteren 3 dikke mappen binnen gekregen om komend schooljaar de Autotechnicus opleiding er in te stampen
Succes ermee en als je vragen hebt stel ze maar, ik heb alle oude boeken nog.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;153322 schreef : wat denk je als je aangehouden wordt voor overgewicht qau belading..2330 kg laadgewicht max..en met 5,5 ton wegrijden..
Whaha, het mooiste (of slechtste) wat ik ooit heb gezien, was een vuilniswagen waar 20 ton GFT ingeperst zat. Max gewicht wat je mag laden is 12 ton, dus hij zat er 'een beetje' overheen. Wij reden er achteraan op de snelweg, en die wagen bleef de hele tijd heel langzaam naar links en rechts hellen; net een schip op de golven
Totaal onverantwoord natuurlijk, zoiets zou ik niet snel doen - al afgezien van het risico op een DIKKE boete of je rijbewijs inleveren... :snif: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;153363 schreef : Whaha, het mooiste (of slechtste) wat ik ooit heb gezien, was een vuilniswagen waar 20 ton GFT ingeperst zat.
:eek:
Hoe hadden ze dat gedaan? Waar ik reed hadden ze van die prullen met en duo systeen, dus GFT + rest in 1 bak. Die mochten maximaal 10 ton laden (denk ik). Bij 11,5 ton lading begon die achter over te lopen :+ Opzicht reed dat nog goed, alleen niet zo snel meer, invoegen ging dan met 45 op de snelweg, maar dat was met 10 ton niet anders
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
volvo freak;153304 schreef : als ze bij ons de digitale tachograaf uit gaan lezen zien direct dat we nooit en nooit pauze hebben inderdaad.,pauze is een verboden woord bij ons..
Ik zou maar eens ergens anders gaan solliciteren als ik jou zo hoor... :no:volvo freak;153316 schreef : tegenwoordig weet mijn werkgever de rust en rijtijdenwet..hij heeft nu in een maand 5 keer een mega prent gehad..
- J. Ruiter
- Verbannen
-
soms willen de boetes ook wel helpen met het inzien van deze overtredingen..en in deze tijd van recessie soliciteren?Bodejodel;153381 schreef : Ik zou maar eens ergens anders gaan solliciteren als ik jou zo hoor... :no: