wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit nog in de proeftijd en eindelijk op een uitdagende klus die ik echt wil uitzitten. Dus dan maar een weekendje rust in de hoop dat ik volgende week weer top fit ben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er is toch plek zat op de oprit in de tuin?AvdAkker;154682 schreef : dankzij de kingsize-parkeerplaats naast ons huis is het altijd een groot parkeer-feest op dat soort dagen en het ziet er z? zwart van de mensen dat ik nog geen schroevendraaier buiten het hek laat liggen of ook maar de moeite neem om wat aan de auto's te gaan doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
met een volvo 300 serie?..:lol:eipmiw;154684 schreef : dan zou ik een chick met geld selecteren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:humor: dat klinkt opzich wel goed ja:feipmiw;154684 schreef : dan zou ik een chick met geld selecteren:)
Kun je allerlei hobby's gaan combineren:no_comment:
niet om fatsoenlijk te sleutelen, poort kan niet dicht met een auto op de oprit en dan is het hele effect van de auto binnen de poort zetten ook zinloos:)Bodejodel;154696 schreef : Er is toch plek zat op de oprit in de tuin?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik doe maar even hier verslag van het eerste deel van het GLT sloopweekend aangezien het advertentietopic dicht zit vanwege overmatig onrechtmatig gebruik.Bodejodel;154520 schreef : Komend weekend alweer een 360 GLT slopen...
Vanmorgen zijn Erik en ik om 0600 uur opgestaan om de GLT op te halen. Eerst nog even langs de loods om wat zooi af te gooien en op naar Born om bij Mark velgen en een bumper op te pikken. Na een lekker kopje koffie weer een stukje richting Echt opgeklommen.
Daar aangekomen bleek het geen zilvergrijze, maar een mintgroen metallic GLT te zijn. Hij was lekker roestig, maar verder eigenlijk in goede conditie. Er ontbrak 1 GLT velg en wat kleine onderdeeltjes van de motor. Niet 100 % rijdbaar dus. Dat wordt slepen. We hadden al diverse sleepkabels meegenomen, dus dat was geen probleem.
Onderweg naar het postkantoor om de auto over te schrijven kwamen we op een rotonde een werkelijk prachtige goudkleurige 360 GLS. Ik wees Erik op de auto en zag de bestuurder bijzonder enthausiast zwaaien. Ik dacht, ik zet hem ff aan de kant, kijken of hij ook stopt, het is vast een medeclublid of zo...
Het bleek dat het de auto van zijn overleden vader was. Je kon duidelijk zien dat het een echt binnenslaper was. Zijn vader ging er alleen op zonder mee naar de kerk, dus hij was wel wat lui. Er zaten helaas wat gaten in de voorschermen en een deuk op het achterscherm, maar buiten dat was hij letterlijk perfect! Ik heb hem op de club en het forum gewezen en Erik en ik hebben hem meteen flink wat tips en informatie meegegeven. Foto's volgen als ik thuis ben.
Ik had onderweg naar het postkantoor een automaterialenzaak gezien en heb daar een sleepstang gekocht. Ik kreeg zelfs nog 20 % korting op vertoon van mijn clubpas! "Volvo 300 Club? (hoooog opgetrokken wenkbrouwen) Ik zal even kijken... Ah, Volvo Cars Nederland, 20 % korting." :+
Na een rustig ritje richting de loods (heerlijk zo'n sleepstang, ik wil nooit meer een kabel) een frietje gehaald en begonnen met demonteren.
De auto was vrij roestig, heel veel kleine plekjes en een paar flinke roestschades, maar natuurlijk "nog te redden" volgens Erik. De voorschermen zijn juist weer erg goed en de wegligging was volgens Erik nog prima in orde (hij heeft in de GLT gezeten onderweg naar de loods), dus het onderstel is in prima conditie. Het meest verrassende was het interieur, dat was echt smetteloos, eigenlijk gewoon nieuw. Erg bijzonder voor een auto met 226.000 km op de teller.
Harry, die de velgen die we bij Mark hadden opgehaald kwam oppikken, heeft zich meteen maar het interieur (zonder hemeltje), de bumpers, de voorschermen, tankdop en de motorkap toege?igend aangezien de auto dezelfde kleur heeft als zijn DL.
Erik moest naar een feestje en ik heb me de rest van de dag beziggehouden met het demonteren van veel klein spul.
Morgen meer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik doe maar even hier verslag van het eerste deel van het GLT sloopweekend aangezien het advertentietopic dicht zit vanwege overmatig onrechtmatig gebruik.Bodejodel;154520 schreef : Komend weekend alweer een 360 GLT slopen...
Vanmorgen zijn Erik en ik om 0600 uur opgestaan om de GLT op te halen. Eerst nog even langs de loods om wat zooi af te gooien en op naar Born om bij Mark velgen en een bumper op te pikken. Na een lekker kopje koffie weer een stukje richting Echt opgeklommen.
Daar aangekomen bleek het geen zilvergrijze, maar een mintgroen metallic GLT te zijn. Hij was lekker roestig, maar verder eigenlijk in goede conditie. Er ontbrak 1 GLT velg en wat kleine onderdeeltjes van de motor. Niet 100 % rijdbaar dus. Dat wordt slepen. We hadden al diverse sleepkabels meegenomen, dus dat was geen probleem.
Onderweg naar het postkantoor om de auto over te schrijven kwamen we op een rotonde een werkelijk prachtige goudkleurige 360 GLS. Ik wees Erik op de auto en zag de bestuurder bijzonder enthausiast zwaaien. Ik dacht, ik zet hem ff aan de kant, kijken of hij ook stopt, het is vast een medeclublid of zo...
Het bleek dat het de auto van zijn overleden vader was. Je kon duidelijk zien dat het een echt binnenslaper was. Zijn vader ging er alleen op zonder mee naar de kerk, dus hij was wel wat lui. Er zaten helaas wat gaten in de voorschermen en een deuk op het achterscherm, maar buiten dat was hij letterlijk perfect! Ik heb hem op de club en het forum gewezen en Erik en ik hebben hem meteen flink wat tips en informatie meegegeven. Foto's volgen als ik thuis ben.
Ik had onderweg naar het postkantoor een automaterialenzaak gezien en heb daar een sleepstang gekocht. Ik kreeg zelfs nog 20 % korting op vertoon van mijn clubpas! "Volvo 300 Club? (hoooog opgetrokken wenkbrouwen) Ik zal even kijken... Ah, Volvo Cars Nederland, 20 % korting." :+
Na een rustig ritje richting de loods (heerlijk zo'n sleepstang, ik wil nooit meer een kabel) een frietje gehaald en begonnen met demonteren.
De auto was vrij roestig, heel veel kleine plekjes en een paar flinke roestschades, maar natuurlijk "nog te redden" volgens Erik. De voorschermen zijn juist weer erg goed en de wegligging was volgens Erik nog prima in orde (hij heeft in de GLT gezeten onderweg naar de loods), dus het onderstel is in prima conditie. Het meest verrassende was het interieur, dat was echt smetteloos, eigenlijk gewoon nieuw. Erg bijzonder voor een auto met 226.000 km op de teller.
Harry, die de velgen die we bij Mark hadden opgehaald kwam oppikken, heeft zich meteen maar het interieur (zonder hemeltje), de bumpers, de voorschermen, tankdop en de motorkap toege?igend aangezien de auto dezelfde kleur heeft als zijn DL.
Erik moest naar een feestje en ik heb me de rest van de dag beziggehouden met het demonteren van veel klein spul.
Morgen meer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;154809 schreef : Harry, die de velgen die we bij Mark hadden opgehaald kwam oppikken, heeft zich meteen maar het interieur (zonder hemeltje), de bumpers, de voorschermen, tankdop en de motorkap toege?igend aangezien de auto dezelfde kleur heeft als zijn DL.
En ik ben daar erg blij mee! Mijn eigen voorschermen beginnen al h??l voorzichtig te rotten, en nu heb ik dus een goede set in voorraad. En die bumpers... Ik had er nooit over nagedacht bij mijn 340, maar die komen er nu z?ker onder!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





