wat ga jij dit weekend doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik ben vorige week ook 3x gebeld voor "spoedklussen", m'n dikke vinger hebben ze gekregen, vakantie is vakantie en ik was er eerlijk gezegd zwaar aan toe.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daar vind je altijd wel iets in, lonen zijn toch allemaal hetzelfde
En vertel eens iets meer over de 360? Vorige week zei je nog dat de 343 eerst was? Gaan ze nu beiden tegenlijk? Toch de lotto gewonnen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je direct bij je eerste vakantie-aanvraag ontslagen wordt doe je toch ergens iets niet goed, JeroenR.
Hee maar bekijk het even van de andere kant: Je kan nu wel wat extra verdienen om die auto's van je te (laten) opknappen
En zet dan ook gelijk ff wat aan de kant voor volgend jaar... Dan kan je tenminste mee BBQ'en
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ben nog steeds chauffeur..:yesyes:..v0lv0freak;152341 schreef : jij was toch chauffeur?
de 343 gaat binnenkort een opknapbeurtje krijgen inderdaad.,de 360 die bij erik staat kom ik gewoon niet aan toe..daarom heb ik erik om hulp gevraagd om de 360 apk klaar te maken..
- V300 register
- Verbannen
-
N??h, dan had ik geen rijervaring opgedaan :nono: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
die tnt post(schoonvader werkt er nog 2 jaar)heeft inderdaad een werving voor deze vacatures..wel eerst"even"een opleiding doen met je ccvb,etc etc..ik doe mijn werk te goed om ontslagen te worden..mijn route(bestelroute rotterdam zuid)is een erg lastige bestelroute die ik uit mijn duimpje ken.,ik ben nu een vaste bestelchauffeur die de rit van hoek tot hoek ken.dat er een chauffeurs tekort is een feit die blijkt uit cijfers die er niet om liegen..dat extra verdienen doe ik even op een lage pit..de laatste maanden moets ik mij elke avond weer voorstellen wie ik ook al weer was..en die BBQ komt heuswel goed volgend jaar..:yesyes:..ik heb echt wat gemist zo te zien van de BBQ..:yesyes:setsunakaede;152343 schreef : Volgens mij was de truckersvereniging oid al aan het werven bij de soon-to-be-fired postbodes
Als je direct bij je eerste vakantie-aanvraag ontslagen wordt doe je toch ergens iets niet goed, JeroenR.
Hee maar bekijk het even van de andere kant: Je kan nu wel wat extra verdienen om die auto's van je te (laten) opknappenEn zet dan ook gelijk ff wat aan de kant voor volgend jaar... Dan kan je tenminste mee BBQ'en
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;152341 schreef : jij was toch chauffeur? Altijd wel wat te vinden..... ik had meteen vakantiewerk via het uitzendbureau, terwijl maar 5% voor de vacatures C is en de rest CE. waar ik dus (nog) niet voor in aanmerking kwam. En mijn nieuwe zaterdagbaantje werd me ook zowat in de schoot geworpen...
Daar vind je altijd wel iets in, lonen zijn toch allemaal hetzelfde
En vertel eens iets meer over de 360? Vorige week zei je nog dat de 343 eerst was? Gaan ze nu beiden tegenlijk? Toch de lotto gewonnen?
Ik had het je toch verteld! Een goudmijn als je als student een C-rijbewijs hebt!
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;152350 schreef : Ik had het je toch verteld! Een goudmijn als je als student een C-rijbewijs hebt!
Inderdaad! M?t C-rijbewijs is er b?st wat te onderhandelen over je loon :yesyes: