wat ga jij dit weekend doen?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2010 23:14 #842611 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
geen vrij krijgen; dan heb je je krabbel wel onder een wel heule vage CAO gezet:D

ik ben vorige week ook 3x gebeld voor "spoedklussen", m'n dikke vinger hebben ze gekregen, vakantie is vakantie en ik was er eerlijk gezegd zwaar aan toe.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:26 #842614 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
cao hebben ze zeker te weten.,alleen een mega personeel tekort helaas..en tegen mijn werkgever zeggen dat ik gewoon vrij ben is ook meteen heel erg lang vakantie..dat kan ik net niet gebruiken in deze tijd van banenaanbod..

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-08-2010 23:30 #842616 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic wat ga jij dit weekend doen?
jij was toch chauffeur? Altijd wel wat te vinden..... ik had meteen vakantiewerk via het uitzendbureau, terwijl maar 5% voor de vacatures C is en de rest CE. waar ik dus (nog) niet voor in aanmerking kwam. En mijn nieuwe zaterdagbaantje werd me ook zowat in de schoot geworpen...
Daar vind je altijd wel iets in, lonen zijn toch allemaal hetzelfde :)

En vertel eens iets meer over de 360? Vorige week zei je nog dat de 343 eerst was? Gaan ze nu beiden tegenlijk? Toch de lotto gewonnen? :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2010 23:30 #842617 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
hoezo; ze zitten toch te springen om truckers? laat ze dan maar eens hun best doen om de truckers die ze hebben te behouden!:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:34 #842618 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Volgens mij was de truckersvereniging oid al aan het werven bij de soon-to-be-fired postbodes :)

Als je direct bij je eerste vakantie-aanvraag ontslagen wordt doe je toch ergens iets niet goed, JeroenR.

Hee maar bekijk het even van de andere kant: Je kan nu wel wat extra verdienen om die auto's van je te (laten) opknappen :D En zet dan ook gelijk ff wat aan de kant voor volgend jaar... Dan kan je tenminste mee BBQ'en :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:36 #842619 door J. Ruiter

v0lv0freak;152341 schreef : jij was toch chauffeur?

ben nog steeds chauffeur..:yesyes:..
de 343 gaat binnenkort een opknapbeurtje krijgen inderdaad.,de 360 die bij erik staat kom ik gewoon niet aan toe..daarom heb ik erik om hulp gevraagd om de 360 apk klaar te maken..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:40 #842621 door V300 register
Haha, truckers zijn er inderdaad nog te weinig. Ze wilden ook eigenlijk niet dat ik wegging, maar ik had niks ondertekend hoelang ik moest blijven of dat ik geld zou moeten terugbetalen voor m'n C-rijbewijs. Achteraf had ik dus had eigenlijk niet pas na anderhalf jaar weg moeten gaan, maar na een maandje :D N??h, dan had ik geen rijervaring opgedaan :nono:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:55 #842624 door J. Ruiter

setsunakaede;152343 schreef : Volgens mij was de truckersvereniging oid al aan het werven bij de soon-to-be-fired postbodes :)

Als je direct bij je eerste vakantie-aanvraag ontslagen wordt doe je toch ergens iets niet goed, JeroenR.

Hee maar bekijk het even van de andere kant: Je kan nu wel wat extra verdienen om die auto's van je te (laten) opknappen :D En zet dan ook gelijk ff wat aan de kant voor volgend jaar... Dan kan je tenminste mee BBQ'en :D

die tnt post(schoonvader werkt er nog 2 jaar)heeft inderdaad een werving voor deze vacatures..wel eerst"even"een opleiding doen met je ccvb,etc etc..ik doe mijn werk te goed om ontslagen te worden..mijn route(bestelroute rotterdam zuid)is een erg lastige bestelroute die ik uit mijn duimpje ken.,ik ben nu een vaste bestelchauffeur die de rit van hoek tot hoek ken.dat er een chauffeurs tekort is een feit die blijkt uit cijfers die er niet om liegen..dat extra verdienen doe ik even op een lage pit..de laatste maanden moets ik mij elke avond weer voorstellen wie ik ook al weer was..en die BBQ komt heuswel goed volgend jaar..:yesyes:..ik heb echt wat gemist zo te zien van de BBQ..:yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:55 #842625 door V300 register

v0lv0freak;152341 schreef : jij was toch chauffeur? Altijd wel wat te vinden..... ik had meteen vakantiewerk via het uitzendbureau, terwijl maar 5% voor de vacatures C is en de rest CE. waar ik dus (nog) niet voor in aanmerking kwam. En mijn nieuwe zaterdagbaantje werd me ook zowat in de schoot geworpen...
Daar vind je altijd wel iets in, lonen zijn toch allemaal hetzelfde :)

En vertel eens iets meer over de 360? Vorige week zei je nog dat de 343 eerst was? Gaan ze nu beiden tegenlijk? Toch de lotto gewonnen? :D

Ik had het je toch verteld! Een goudmijn als je als student een C-rijbewijs hebt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2010 23:59 #842628 door V300 register

Jos360;152350 schreef : Ik had het je toch verteld! Een goudmijn als je als student een C-rijbewijs hebt!

Inderdaad! M?t C-rijbewijs is er b?st wat te onderhandelen over je loon :yesyes:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC