Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
setsunakaede;192423 schreef : Dan is je PC uitstekend geschikt voor Win7 :y:
Ik heb het hier ook draaien op een tabletje, P4 met 1250MB intern. (okee, toegegeven, ?n een SSD. Maar ook met de originele schijf er in draaide het prima!)
Goed om te weten Diede!, blijft alleen over de kosten van het aanschaffen van Win7, in dat opzicht zal de upgrade nog wel even uitblijven.
DOS 6.2 ....dat waren nog eens tijden zeg
, geen onnodig geneuzel waar je niet om gevraagd hebt maar wat wel aan je pc 'vreet', beetje gebruikersonvriendelijke 'interface..ahem' dat dan weer wel. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
The Stop Online Piracy Act (SOPA) is a U.S. House bill to fight online trafficking in copyrighted intellectual property and counterfeit goods. Proposals include barring advertising networks and payment facilities from conducting business with allegedly infringing websites, barring search engines from linking to the sites, and requiring Internet service providers (ISP) to block access to the sites. The bill would criminalize the streaming of such content, with a maximum penalty of five years in prison.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
met het ochtendrood,
gaat het regenen
of de haan is dood"
Nou, DAT is dus boerenwijsheid
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind de Lambo het bruutst, voor circuitracen de Noble maar zou voor dagelijks gebruik de McLaren willen. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Hahaha heel de trein dubbel!
5 seconde later: 'slippery'
Foutje!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
die treeplanken zijn regelrechte ijsbanen, ik heb me er al een paar keer in vergist!