Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
powerflux;193755 schreef :
ik heb het nooit in de praktijk gebracht, maar:
problem, bumperklever? }
Het kan met een handbak ook! Als je bij een 300 de pook alleen al helemaal naar links doet (dus wel clipje omhoog) gaan de achteruitrijlampen al branden, zonder dat hij in de versnelling zit. Dit kan dus ook gewoon onder het rijden. Pap heeft het wel eens bij een collega gedaan, maar die zat niet op te letten, dus die had het niet eens gezien :crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
"Als jij doodt wil moet je het zelf weten, maar ik wil graag langer leven."
Bij mensen die te hard rijden, verkeerd inhalen etc, heb ik een advies:
"vertrek eerder dan hoef je zulk ongein niet uit te halen"
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
maar na 2 weken stilstand in de kou deed hij het erg goed weer vandaag!
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;193782 schreef : d? oplossing tegen bumperklevers is een beetje power onder je motorkap hebben jongens, als je de klevert naderhand met 200kmh+ via de rechter baan weer inhaalt durven ze nieteens meer te kleven:)
nee gast, even de koppeling in, en je pook richting de achteruit trekken. Dan gaat het witte achteruitrij lampje aan. Daar schrikken ze pas van
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;193793 schreef : Zoooooooo, werd ik gisteren bij inparkeren nog aangesproken door een dude die mijn auto geweldig vond! Hoe vaak gebeurt zoiets nou?
Niet heel vaak inderdaad, maar het zijn wel deze leuke reacties waarbij alle vervelende reacties verbleken
Ik heb dat ook ??n keer gehad. Mooi dat er nog mensen zijn die enthousiast worden van de 300 toch?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
General Custom;193795 schreef : Niet heel vaak inderdaad, maar het zijn wel deze leuke reacties waarbij alle vervelende reacties verbleken
Ik heb dat ook ??n keer gehad. Mooi dat er nog mensen zijn die enthousiast worden van de 300 toch?
Mensen kunnen het vaak niet te zeggen hoe geweldig deze auto is.:woei: De emoties die ze krijgen bij het zien van de auto zijn zo intens dat spreken onmogelijk word. Daarom lijkt het alsof ze de auto negeren, maar kijk maar eens goed naar die vrolijke ogen en het verraste gezicht. Gelukkig heb jij iemand getroffen die zijn emoties kon bedwingen.yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
we hadden afgesproken dat hij als tegenprestatie voor het gebruik de tank vol zou gooien.
komt ie terug; nou dit heb ik nog nooit meegemaakt, 2x aangesproken bij het tankstation en later nog een keer 'wat een leuke auto met die dikke velgen' en 'zulke zie je ook niet vaak meer'. ETC.
zelf heb ik dat niet zo gauw maar hij had het dus 3x achter elkaar