Thread zonder onderwerp :D
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
tweakers.net/nieuws/79288/stichting-brei...e-bay-blokkeren.htmlpunkazz;192254 schreef : Ik vond dit wel een mooie conversatie:
Ik snap het ook niet, waarom XS4ALL en Ziggo wel en andere providers niet? Dat is toch niet eerlijk? Ik ben iig blij dat ik bij Online zit.
Edit: ik had het achtergrondverhaal eerst moeten lezen. Duidelijke 'onderbouwing', maar wel compleet krom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Every blockade has it's workaround....
www.vtunnel.com
www.coralcdn.org
Should be helfpul.... I'm Dutch and my ISP is one of the above.. I don't worry!!
We gaan TOR gebruiken, tor is een programma om via een beveiligde verbinding via een andere locatie te kunnen internetten. Hierdoor om zijlen we de blokkade van onze internetproviders (die zelf ook niet achter de blokkade staan)
Als eerst downloaden we het volgende bestand:
www.torproject.org/dist/torbrows...5-4_nl.exe
(this might not be up to date! check the link below! /gcjm)
Wanneer dit bestand gedownload is open je dit bestand, dan vraagt hij waar je het wil uitpakken. Geef een locatie aan waar je het bestand weer terug kan vinden. Tijdens het uitpakken gaat het pakket nog enkele bestanden downloaden en als het klaar is zal het dialoog uit het scherm verdwijnen. Ga naar de map waar je het bestand hebt uitgepakt en klik dubbel op het bestand "Start Tor Browser" Wanneer je dit bestand opent zal er een nieuw dialoog openen met de naam "Vidalia control panel". Deze gaat verbinding maken met het tor netwerk dit duurt eventjes daarna word er een browser geopend genaamd "Firefox" met als startpagina de volgende link:
check.torproject.org/?lang=nl&sm...uptodate=1
Als der op deze pagina in het groen staat "Congratulations. Your browser is configured to use Tor." dan is alles goed gegaan en kan je in deze browser surfen na www.thepiratebay.org
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Downloaden, bestand uitpakken en Tor opstarten, je krijgt een setup te zien dat hij opstart en als hij klaar is start een browser op. Alles wat je in deze browser opzoekt gaat langs een route van +- 80 andere servers, anonimiteit gegarandeerd
- V300 register
- Verbannen
-
Werkt ook leuk!
Voor spyware en virussen en zo kun je natuurlijk ook een virtual machine downloaden. Dan mik je je virtuele computer gewoon weg als hij het niet meer doet, en download je een nieuwe
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-