Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2011 23:05 #884826 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;183694 schreef : zat beneden op de bank en kreeg ook even het gevoel alsof allen even heen en weer ging, had ook even een WTF momentje maar geloof niet dat die 4.6 hier ook gehaald is

lees net op internet dat het epicentrum in Xanten (Dtld) lag, das zo'n 30 km ten zuiden van hier. Gebeurt er hier ook eens wat :yummie:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-09-2011 23:13 #884829 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ze zeggen op tv net dat bijna heel Nederland de aardbeving gevoeld heeft, behalve een stuk van Friesland en Groningen. Het grappige is dat wij het hier in Bladel (stukje onder Eindhoven) ook niks gevoeld hebben, volgens mij wordt het dus nogal gedramatiseerd...

Zelf vind ik het wel jammer dat wij er niks van hebben gemerkt, lijkt me wel grappig om eens mee te maken :+

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2011 23:28 #884834 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;183692 schreef : :S

zit ik hier drie kwartier geleden op de bank naar instortende WTC-torens te kijken (film op tv), begint alles ineens te schudden!

Jawohl, een echte aardbeving in de achterhoek! Wel een heeeel vreemd gevoel

WTF nee echt? Ik zat boven en dacht ineens van wat waait het hard buiten zeg (drukopbouw), maar toen ging ik ineens heen en weer in mn bureaustoel.... :O

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2011 08:23 #884977 door V300 register
Gisteren ben ik met een vriend wezen kijken voor een goede 340 automaat. Blijkt het bij een liefhebber te zijn die een hele verzameling heeft staan, o.a. twee redlines, blueline, diesel, GLT met airco en stuurbekrachtiging en een R-sport!!! Er zijn dus echt liefhebbers die niet op dit forum zitten en ook geen lid zijn van onze club. Maf.

Maar het was een leuke MKII met weinig roest. Alleen wilde hij niet goed starten. Ik denk dat de gasklep bleef hangen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 09:25 #884980 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
of oude benzine

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2011 09:48 #884981 door V300 register
Motor joeg meteen hoog in de toeren. Stond in de P-stand, dus kon de koppeling ruiken.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 09:52 #884982 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Twee, op Jehova''s getuigen lijkende, corporatiemedewerkers zijn hier aan de deur geweest om mee te delen dat de auto's van de oprit moeten binnen een maand. Anders gaan ze naar de rechter en hadden ze het over 25 euro per dag.
Ik ben niemand tot overlast met die auto''s en er staan al meer dan drie jaar auto''s en ook de opzichter van dezelfde corporatie heeft er nooit iets van gezegd. Sterker nog de vorige bewoners hadden hier ook altijd auto''s staan en ik heb dit huis juist gekozen vanwege de ruime oprit.
Ik vind dit echt te ver gaan. Dit is Nederland op zijn smalst en getuigt van het onzinnig beteugelen van vrijheden.
Het argument was dat ze klachten hadden gehad dat het niet mooi is. Daar snap ik echt totaal niets van:
1. Je hoeft echt niet verplicht bij mij helemaal op de inrit te kijken,
2. Een aantal buren verderop hebben ook 2 a 3 auto''s op de inrit geparkeerd,
3. Overal staan auto''s, tuinhekjes, raamdecoratie, kabouters in de tuin of iets dergelijks wat je niet mooi kan vinden. Moet dat ook allemaal weg?
4. Na 3 jaar pas langskomen en dan als een soort gebod gaan zeggen dat waardevolle auto''s weg moeten zonder een redelijke tussenoplossing te bespreken. Is dat een sociale verhuurder? Dat lijkt meer op een vastgoedbeheerder.

Ik mocht ze wel allemaal op straat zetten.

Zo zie je maar er is weinig verschil tussen Wijchen en Staphorst.

Wat me verbaasd is dat ze (eventuele klagers: die ze niet konden noemen) niet gewezen hebben op het feit dat ze zich ook niet kunnen ergeren aan zaken (daarvoor zijn psychologen) en dat je ook door normaal, zonder inkijken, langs te lopen de ergenis niet op hoeft te roepen.

Overigens staan de auto''s er netjes bij. Wordt er absoluut niet aan geklust. En ik hou regelmatig onkruid bij.

Ik ben het huren even zat. De huurder maakt haar eigen regels. Straks gaan ze nog huisdieren verbieden. Deze regel is bij een andere corporatie al eens overwogen, maar afgeschoten door de huurdersvereniging. Mijn coroporatie heeft geen huurdersvereniging of normale participatie.

Nu plek gaan vinden, dan naar de klachtencommissie en dan maar hopen dat die het verstand op de goede plek heeft zitten.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-09-2011 10:48 #884983 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Erik;183865 schreef : Ik mocht ze wel allemaal op straat zetten.

:S

Dat is minder 'mooi' als op de inrit....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2011 10:53 #884984 door V300 register
Wat een belachelijke reden, ik zou uitzoeken wie het waren en een klacht indienen tegen hun, dat hun tuin niet mooi is en dat ze die maar op straat moeten gooien ofzo

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-09-2011 11:00 #884986 door V300 register
Schutting even weghalen de de auto's van de oprit doorschuiven naar de achtertuin.

Moderators: Mark Smeets