Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2011 17:34 #884282
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
zometeen even staatsloten kopen, want het is mn geluksdag!
had een storing in extra hydrauliek, uiteindelijk opgelost en toen volgens bedieningsvoorwaarden even testen en druk op de leidingen zetten om te kijken of er niets los zit; ja hoor! de eindstoppen niet goed vastgedraaid door een andere fase. BAM, oliefonteintje en het nippel dwars door het dak gegaan en dan te bedenken dat ik amper 5sec ervoor een hand nog op de afsluiter had, precies op tijd weggehaald dus!
had een storing in extra hydrauliek, uiteindelijk opgelost en toen volgens bedieningsvoorwaarden even testen en druk op de leidingen zetten om te kijken of er niets los zit; ja hoor! de eindstoppen niet goed vastgedraaid door een andere fase. BAM, oliefonteintje en het nippel dwars door het dak gegaan en dan te bedenken dat ik amper 5sec ervoor een hand nog op de afsluiter had, precies op tijd weggehaald dus!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2011 23:35 #884300
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
?n de dakdekker ook weer een goede dag vandaag...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-08-2011 11:37 #884319
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Iets met een stuk of wat engeltjes op je schouder...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2011 12:00 #884543
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Dekking! Alarm! Allemaal onder de tafels! Sluit ramen en deuren! Ren voor je le.... oh, is het alweer september? :crazy2:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
05-09-2011 12:06 #884544
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Hahahaha toen ik net het balkon op liep dacht ik precies hetzelfde
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 18:41 #884639
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
ze hebben weer geld nodig...
www.nu.nl/binnenland/2607632/hogere-boet...e-overtredingen.html
als ik hier het straatje uit rijd naar links, begint daar vrijwel direct een landweg waar eerder (tot een paar jaar geleden) ook de grens van de bebouwde kom was; op 50m van mn huis kon je dus direct 80 rijden.
Later werd dit een 60-zone, en nog iets later werd de grens een kilometer opgeschoven en is die hele landweg (1km) 30-zone geworden, ondanks het feit dat hier maar drie huizen aan staan (met alledrie gepensioneerden als bewoners
)
Als je nu dus 40 rijdt op het weggetje waar je 5 jaar geleden nog volledig legaal 80 mocht (?n kon!) rijden, kost je dat nu 93 euro :crazy2:
www.nu.nl/binnenland/2607632/hogere-boet...e-overtredingen.html
als ik hier het straatje uit rijd naar links, begint daar vrijwel direct een landweg waar eerder (tot een paar jaar geleden) ook de grens van de bebouwde kom was; op 50m van mn huis kon je dus direct 80 rijden.
Later werd dit een 60-zone, en nog iets later werd de grens een kilometer opgeschoven en is die hele landweg (1km) 30-zone geworden, ondanks het feit dat hier maar drie huizen aan staan (met alledrie gepensioneerden als bewoners
)Als je nu dus 40 rijdt op het weggetje waar je 5 jaar geleden nog volledig legaal 80 mocht (?n kon!) rijden, kost je dat nu 93 euro :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2011 19:04 #884642
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Volgens mij reed jij daar al 80 toen je 13 was, dus niet zeuren.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 19:13 #884643
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
:f
... maar dan n?g, het gaat gewoon om het principe
... maar dan n?g, het gaat gewoon om het principe
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2011 19:15 #884644
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ze bedenken de vreemdste dingen qua werkzaamheden. Bij ons was jarenlang een smal bosweggetje met asfalt dat helemaal vergroeid was door boomwortels e.d. waar veel schoolkinderen op fietsten maar ook veel verkeer over kwam. Daar mocht je altijd 80.
Na jaren vergaderen hebben ze het eindelijk verbreed, nieuw asfalt ?n een vrijliggend fietspad gemaakt. Nu mag je 60.
Vreemd?
Na jaren vergaderen hebben ze het eindelijk verbreed, nieuw asfalt ?n een vrijliggend fietspad gemaakt. Nu mag je 60.
Vreemd?
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2011 19:15 #884645
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Volledig terecht als je het mij vraagt!
Ik heb d'r ook een godsgruwelijke hekel aan als ze hier door het dorp knappen. Het lijkt een 50-weg, maar er staat duidelijk 30 aangegeven (basisschool in een afslag en een shitload aan kinderen die net kan fietsen).
Om een of andere gare reden zijn het ook altijd Nederlanders die te hard rijden binnen de bebouwde komen en nooit Duitsers, wellicht omdat daar bij elke dorpskern een flitspaal staat of er geflitst kan worden? #nuttig flitsen!
Ik heb d'r ook een godsgruwelijke hekel aan als ze hier door het dorp knappen. Het lijkt een 50-weg, maar er staat duidelijk 30 aangegeven (basisschool in een afslag en een shitload aan kinderen die net kan fietsen).
Om een of andere gare reden zijn het ook altijd Nederlanders die te hard rijden binnen de bebouwde komen en nooit Duitsers, wellicht omdat daar bij elke dorpskern een flitspaal staat of er geflitst kan worden? #nuttig flitsen!
Moderators: Mark Smeets