Thread zonder onderwerp :D

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2010 13:19 #853344 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D
Daar laat ik me niet over uit :humor:

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2010 17:33 #853743 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Vanmiddag een B14.4 blok helemaal tot op de zuigers uit elkaar getrokken als bijscholing voor iemand anders. Op Marktplaats en de clubsite kwam er zelfs voor lage prijs geen hond op af dus dan maar zo. Het lag best in de weg allemaal...
Iemand een idee om wat leuks met de zuigers/nokkenas/krukas te doen? Die bewaar ik toch maar :+

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2010 18:11 #853746 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Je zou er een mooie standaard van kunnen maken:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-11-2010 18:45 #853749 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Als losse onderdelen alsnog verkopen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2010 19:56 #853759 door V300 register
Het blok was eigenlijk nog uitzonderlijk goed. De staat van het draaiend deel en de lagers daarvan vond ik opmerkelijk, er was gebruik zichtbaar maar geen slijtage. Ik schat dat dit blok rond de 100.000 gelopen had, maar ik weet het niet zeker. Maargoed, als zelfs voor 40 euro niemand zoiets wil...
De complete cilinderkop, koppeling (CVT) en wat kleine randzaken zet ik wel weer te koop. Het kale blok zelf ligt al in de ijzerbak en de draaiende delen bewaar ik zelf voor het plezier.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2010 21:09 #853763 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Na dik 12 jaar trouwe dienst is nu eindelijk de rook van mijn 19" IIyama Vision Master Pro 452 (uit 1998!) op. Als de rook van een elektrisch apparaat ontsnapt weet je dat hij er mee op gaat houden, want zonder rook doen ze het niet meer. Al enige tijd kwamen er af en toe wat electrische geluiden uit de monitor en bliksemde het op de beeldbuis. Geen goed teken dus.
Vandaag kwam er dan toch een abrupt einde aan onze jarenlange samenwerking. Met flink geknetter werd het tot dan toe prima beeld ineens gecomprimeerd tot een ca. 1 cm brede, verticale strook extreem fel licht over het midden van het scherm. 12 jaar geleden hebben mijn ouders dit scherm voor 1200 gulden voor mij gekocht toen ik begon aan mijn bouwkunde opleiding. 19" was toen echt bijzonder groot voor een niet-professional en ideaal voor AutoCAD (en voor spelletjes, maar dat zei ik toen niet :+). Voor 100 gulden per jaar is het destijds ondanks de hoge prijs een zeer goede koop geweest.

Vaarwel trouwe vriend!

(Vanmiddag als troost snel op Marktplaats voor een paar tientjes een 24" Samsung LCD op de kop getikt! :D)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-11-2010 21:31 #853767 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Nee die monitor kun je na 12 jaar zeker niets kwalijk nemen, kun je nagaan wat er in die electronica wereld is gebeurt dat je nu een nog veel grotre monitor koopt voor een prikkie, al is het dan op MP.

Deden we met de oude printertjes die in Taxi's zaten op de TD nog wel eens met opzet, als het toch al kapot was even de stroombegrenzing van de voedings trafo op maximaal zetten (20A), na de nodige rooksignalen wist je in ieder geval zeker dat ie het nooit meer ging doen. }:)

Veel plezier met je uber brede 'nieuwe' monitor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2010 16:14 #853846 door V300 register
Voor de kop heb ik mss nog wel interesse Jos, heb hier nog iets staan dat met een kopje weer in orde zou moeten zijn... Wat voor een b14 is het?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2010 22:43 #853932 door V300 register

Dendorssers;161497 schreef : Voor de kop heb ik mss nog wel interesse Jos, heb hier nog iets staan dat met een kopje weer in orde zou moeten zijn... Wat voor een b14 is het?

B14.4E was het. Dus zonder EGR etc.
Kop is nog erg goed, ik heb wel de tuimelaargalerij er af gehaald maar die heb ik er nog gewoon bij, kun je dus terugzetten. Stoterstangen heb ik er niet meer bij.
PM maar bij interesse.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-11-2010 12:03 #854049 door V300 register
Stokslagen voor wie de plaats van de ruitensproeierkopjes bij de MY86 heeft bedacht. Ze zitten precies zo verdiept in het rooster op de motorkap dat de sneeuw er lekker intrekt en de hele zooi vervolgens muurvast vriest. Met andere woorden, de ruitensproeiers doen het niet. MWARGHHH.

(maar hij start wel!!)

Moderators: Mark Smeets