Thread zonder onderwerp :D
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Iemand een idee om wat leuks met de zuigers/nokkenas/krukas te doen? Die bewaar ik toch maar :+
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De complete cilinderkop, koppeling (CVT) en wat kleine randzaken zet ik wel weer te koop. Het kale blok zelf ligt al in de ijzerbak en de draaiende delen bewaar ik zelf voor het plezier.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Vandaag kwam er dan toch een abrupt einde aan onze jarenlange samenwerking. Met flink geknetter werd het tot dan toe prima beeld ineens gecomprimeerd tot een ca. 1 cm brede, verticale strook extreem fel licht over het midden van het scherm. 12 jaar geleden hebben mijn ouders dit scherm voor 1200 gulden voor mij gekocht toen ik begon aan mijn bouwkunde opleiding. 19" was toen echt bijzonder groot voor een niet-professional en ideaal voor AutoCAD (en voor spelletjes, maar dat zei ik toen niet :+). Voor 100 gulden per jaar is het destijds ondanks de hoge prijs een zeer goede koop geweest.
Vaarwel trouwe vriend!
(Vanmiddag als troost snel op Marktplaats voor een paar tientjes een 24" Samsung LCD op de kop getikt!
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Deden we met de oude printertjes die in Taxi's zaten op de TD nog wel eens met opzet, als het toch al kapot was even de stroombegrenzing van de voedings trafo op maximaal zetten (20A), na de nodige rooksignalen wist je in ieder geval zeker dat ie het nooit meer ging doen. }
Veel plezier met je uber brede 'nieuwe' monitor.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;161497 schreef : Voor de kop heb ik mss nog wel interesse Jos, heb hier nog iets staan dat met een kopje weer in orde zou moeten zijn... Wat voor een b14 is het?
B14.4E was het. Dus zonder EGR etc.
Kop is nog erg goed, ik heb wel de tuimelaargalerij er af gehaald maar die heb ik er nog gewoon bij, kun je dus terugzetten. Stoterstangen heb ik er niet meer bij.
PM maar bij interesse.
- V300 register
- Verbannen
-
(maar hij start wel!!)