Thread zonder onderwerp :D

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2010 10:08 #851931 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
laurens.,heb je wel een laurens laurens gebruikt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-11-2010 12:13 #851945 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;159324 schreef : jeetje, dit is alweer het 7500ste stuk geblaat dat ik hier op het forum kwak; ongelofelijk:S

Bodejodel heeft een ook leuk aantal nu, 8888 :D

Toch zijn er mensen met nog meer lege tijd dan ons, want ik zag gisteren dit lijsje op autoblog:

Top 10 commenters of all time!
Citrofiel : 16357 reacties
w0o0dy : 13093
Rick dos: 12016
lincoln: 11384
autoblogger : 9389
dekster: 8525
vla (de vlaeminck): 7655
Klassiekerrally : 4848
Cantago : 4799
Alwood : 4226

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2010 13:30 #851953 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

v0lv0freak;159525 schreef : Bodejodel heeft een ook leuk aantal nu, 8888 :D

Toch zijn er mensen met nog meer lege tijd dan ons, want ik zag gisteren dit lijsje op autoblog:

Op naar de 9999! Als ik het zo zie duurt dat met mijn huidige gemiddelde aantal berichten per dag nog wel een jaar of 2. :D

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2010 13:32 #851954 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Haha toch gaat het stiekum wel hard met de hoeveelheid berichten :)

Onze webmaster moet de tijd op het forum nog even aanpassen trouwens.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2010 14:24 #851958 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

v0lv0freak;159525 schreef : Bodejodel heeft een ook leuk aantal nu, 8888 :D

Fok Forum:

laatste bezoek:Verborgen
aantal posts: 409999 (gemiddeld 114 per dag)

Top 10 posters:
#1 tong80 409999
#2 yvonne 200573
#3 D. 172084
#4 PrintScreen 171106
#5 Dr_Flash 170880
#6 SCH 145756
#7 dolle_hond 141208
#8 Pheno 137412
#9 Arcee 130211
#10 Roel_Jewel 127863
:humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2010 20:43 #851985 door V300 register
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe laptop gekocht met Windows 7. Ik had liever XP gehad, want dat ben ik gewend nu moet ik alles weer opnieuw leren. Maar goed, ik dacht als ik dan 30 ben kan ik helem??l nergens meer mee omgaan. Bah, elke keer weer die nieuwe besturingsprogramma's. Maar goed, het is niet anders.

De meeste (kleine) probleempjes kan ik zelf gelukkig oplossen. Maar nu een vraagje voor de kenners onder jullie: ik wil net als in XP dat als ik meerdere vensters open heb, dat die dan naast elkaar onder in de taakbalk komen. Hoe doe ik dat? En nog iets, als ik wil internetten klik ik op de Mozilla-button, maar als ik dan n?g een venster wil openen en ik klik d?n op die knop, dan krijg ik geen nieuw venster, maar dan gaat het huidige venster dicht. Help! Ik weet niet hoe ik het op moet lossen! :crazy1:

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2010 20:48 #851987 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D

volvo freak;159511 schreef : laurens.,heb je wel een laurens laurens gebruikt?

Die gebruik ik niet. Ik rij altijd op gevoel, kaart en kompas.

De tomtom stuurt je toch altijd de kant op welke je niet op wilt.

Daarnaast vraag een gemiddelde nederlander hoe ze van a naar b moeten komen, zonder een domdom te gebruiken. Dan verdwalen ze.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2010 23:05 #852017 door V300 register

Dutchie;159566 schreef : ik wil net als in XP dat als ik meerdere vensters open heb, dat die dan naast elkaar onder in de taakbalk komen. Hoe doe ik dat?

de taakbalk is een 'dock' geworden zoals bij apple computers. de rijen met vensters die je in XP zag verschijnen pas als je met je muis boven het pictogram gaat hangen. dan zie je een rij met miniatuur afbeeldingen van de vensters die je op dat moment open hebt binnen het betreffende programma.

dat kunnen tabbladen zijn in firefox, of meerdere vensters van msn, of wat dan ook. maar firefox vensters staan altijd bij het firefox pictogram, msn vensters zie je alleen als je op het msn pictogram gaat hangen.

overigens kun je in het volledige scherm de pagina's zien door met je muis over de miniatuur plaatjes te gaan. de overige vensters verdwijnen dan tijdelijk in een doorzichtig silhouet (lijntje) en je ziet alleen het venster waar je muis op dat moment het mini plaatje van aanwijst.

Ik durf te wedden dat je het na een weekje of wat computeren vanzelf gaat aanvoelen, het werkt voor beginners in ieder geval veel logischer dan XP!!
Als ik nu zelf op XP zit heb ik steeds meer het "oef dit is oud" gevoel dat je kreeg bij win 98 toen XP nieuw was.

Dutchie;159566 schreef : En nog iets, als ik wil internetten klik ik op de Mozilla-button, maar als ik dan n?g een venster wil openen en ik klik d?n op die knop, dan krijg ik geen nieuw venster, maar dan gaat het huidige venster dicht. Help! Ik weet niet hoe ik het op moet lossen! :crazy1:

in firefox bestand -> nieuw tabblad.
of je klikt het plusje rechts van de labels op de tabbladenbalk (het kan zijn dat als je maar 1 venster open hebt de tabbladenbalk verstopt is, kwestie van de programma opties instellen)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2010 23:46 #852022 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Als je met je rechtermuisknop klikt op de taakbalk kun je in het eerste tabje, onderaan in het bovenste gedeelte bij het kopje Taakbalkknoppen instellen hoe de programma's weergegeven worden. "Combineren als taakbalk vol is" komt het dichtst in de buurt van hoe dat in XP ging. (of "nooit combineren" als je dat nog prettiger vind.)
Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk mee te gaan met zulke ontwikkelingen, anders is de klap straks n?g groter als je 2 of 3 grote stappen moet overslaan...
Aan die nieuwe "ribbon interface" van Outlook en vele andere programma's ben ik nog steeds niet helemaal gewend en ik ben er ook helemaal niet enthousiast over, maar ik doe wel mee... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-11-2010 20:28 #852092 door V300 register
Thx Wouter en Jeroen! Ik heb het nu zo makkelijk mogelijk ingesteld, maar 't zal inderdaad wel ff wennen zijn.

Bodejodel;159604 schreef : Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk mee te gaan met zulke ontwikkelingen, anders is de klap straks n?g groter als je 2 of 3 grote stappen moet overslaan...
Aan die nieuwe "ribbon interface" van Outlook en vele andere programma's ben ik nog steeds niet helemaal gewend en ik ben er ook helemaal niet enthousiast over, maar ik doe wel mee... :D

Idd... Ik ben niet conservatief, maar elke keer weer die nieuwe snufjes... van mij hoeft dat allemaal niet zo :nono:

Moderators: Mark Smeets