Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Gisteren 350 km gereden, waarvan gedeeltes op besneeuwde Brabantse binnenweggetjes. Ik heb me goed geamuseerd :f
Toen ik klaar was zelfs nog een donut gedraaid op het pakeer terrein van het werk, moet best grappig uitzien met zo'n 'nep-vrachtwagentje' :yummie:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik denk in de cabine van de vrachtwagen..er op rijdt zo lastig..:yesyes:Dutchie;162031 schreef : Jij reed toch ook op een vuilniswagen?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;162031 schreef : Jij reed toch ook op een vuilniswagen? Heb je daarmee wel eens gedrift? Ik nog nooit :halo:
Haha ja door de week als ik een dag vrij heb, maar heb er nog niet mee in de sneeuw gereden... :snif:
Die Iveco is mijn zaterdag baantje, normaal rijdt ik op een VW busje, maar die stond bij de garage..
Maar met die vuilniswagen kun je dat beter niet proberen, die kiepen zo al bijna om
- V300 register
- Verbannen
-
Iveco = drama. Ook veel in gereden, alles viel uit elkaar. Traag ook.v0lv0freak;162029 schreef : Iemand zo'n Iveco als deze al eens zien driften?
Mitsubishi Canter, dat is pas een nep-vrachtwagentje, ziet er niet uit, bij Albert hebben ze daar ook een paar van, nog nooit mee op pad geweest en ik geloof dat ik daar blij om moet zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;162034 schreef : Haha ja door de week als ik een dag vrij heb, maar heb er nog niet mee in de sneeuw gereden... :snif:
Maar met die vuilniswagen kun je dat beter niet proberen, die kiepen zo al bijna om
Huh? Wat voor vrachtwagens rijden ze daar dan? :no_comment:
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;162037 schreef : Iveco = drama. Ook veel in gereden, alles viel uit elkaar. Traag ook.
In verhouding tot het vw busje ( zoiets ) vond ik deze anders snel, dat is pas een trage bak
Alhoewel, schuifdeur gaat niet meer open, stuurbekrachtiging maakt als een gek lawaai en als je met ingetrapte koppeling wilde sturen, moest je met 2 handen aan het stuur trekken als een gek. Dat kan nooit de bedoeling zijn

Dutchie;162042 schreef : Huh? Wat voor vrachtwagens rijden ze daar dan? :no_comment:
Daf 75CF 250. Waarvan minstens 100 paarden al overleden zijn :+
Gewoon zoiets als deze.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-