Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn auto staat vaak gauw een week stil en daar wordt het ding ontzettend smerig van (wat zit er hier in de lucht?). Ik dus vrolijk al rijdend die rotzooi van de ruit spoelen, trekken mijn wissers alleen maar grote, vettige strepen. Meer sproeien, zelfde resultaat. Toch maar even de vijfliterbus erbij getrokken die ik voor een aanzienlijk deel in het reservoir had gekieperd. Waar zo'n beetje elke firma kant-en-klare vloeistof verkoopt, levert de Total dus nog altijd spul dat je zelf op verhouding moet mengen. Vier delen water op ??n deel vloeistof, LOL, wat er nu inzit is dus onverdunde ranja...
Tot zover het zeshonderddertigste deel van de langlopende feuilleton "Niels faalt weer eens keihard met zijn auto", tot de volgende keer, zelfde tijd, zelfde zender
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;160292 schreef : In vervolg op de ruitensproeierdiscussie in het gespot-topic, heb ik dit weer.
Mijn auto staat vaak gauw een week stil en daar wordt het ding ontzettend smerig van (wat zit er hier in de lucht?). Ik dus vrolijk al rijdend die rotzooi van de ruit spoelen, trekken mijn wissers alleen maar grote, vettige strepen. Meer sproeien, zelfde resultaat. Toch maar even de vijfliterbus erbij getrokken die ik voor een aanzienlijk deel in het reservoir had gekieperd. Waar zo'n beetje elke firma kant-en-klare vloeistof verkoopt, levert de Total dus nog altijd spul dat je zelf op verhouding moet mengen. Vier delen water op ??n deel vloeistof, LOL, wat er nu inzit is dus onverdunde ranja...
Tot zover het zeshonderddertigste deel van de langlopende feuilleton "Niels faalt weer eens keihard met zijn auto", tot de volgende keer, zelfde tijd, zelfde zender
Ah, dus dat is het!
Ik heb hetzelfde, al van alles geprobeerd, nieuwe wisserbladen, ruit eerst met wasbenzine en daarna glasreiniger grondig schoonmaken, maar niets... misschien dat de vloeistof niet goed meer is. Ik heb hem zelf nog nooit gevuld i.i.g.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Of te goed dus, zoals Niels heeft aangetoond...volvofiel;160303 schreef : misschien dat de vloeistof niet goed meer is. Ik heb hem zelf nog nooit gevuld i.i.g.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-