Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zou die vast zitten, met 24 wielmoeren (M22 bouten en dopmaat 33:D)
skyhigh om er eventjes onder te kunnen, werkt makkelijker met die stugge hydrauliekslangen die 5 en 10voudig gewapend zijn.
en wat iedereen vast wel mooi vind, de Cummins krachtbron + ZF versnellingsbak; en meer als de helft van de onderdelen moet er nog op:D
uiteindelijk wordt het zoiets als alles klaar is, maar dan compleet in het wit:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar dat komt dan ook doordat er een nieuw hydraulieksysteem op zit wat nog nooit eerder in deze configuratie gebouwd is:+
achter op het chassis een 40mm persleiding en een 100mm retour, achter de cabine 4x 18mm leiding waarvan 2 drukgereduceerd.
dat hele troepie vraagt naast onze eigen hydrauliekconfiguratie (voor stuursysteem en de hefcylinders) om een bijzonder grote hoeveelheid ventielen, slangen en noem het maar op, ietsje teveel om in 1x uit het blote hoofd te kunnen zeg maar:D
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;153922 schreef : Zo dan, wat een prutweer zeg. Was met de ootoo naar het werk, en op de terugweg met de boot ofzo:crazy1: Het water stond hier tot de stoeprand! Bij de appie hier was het ook voor het dak teveel en daar komt nu ook water uitstromen :hmmz2:
Was gisterochtend heel vroeg onderweg naar Oirschot, en kwam ook even een wolkbreukje tegen :+ Ik heb een paar kilometer 70 km/u gereden waar ik normaal met 140 voorbij kom blazen, en zelfs dat was nog te hard...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
william de groot kan je een hoop info geven..volvofiel;154017 schreef : Tjongejonge... wil ik wat "research" doen naar de 340 Duvedec, ga ik foto's zoeken in Google, krijg ik 7 pagina's vol met foto's van Anjo's turboproject... :no_comment: