Thread zonder onderwerp :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2010 23:20 #843594 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
hahaha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2010 23:25 #843597 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Whahaha, dikke lol! Wel tof dat je zo'n relaxte buurman hebt!

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 11:10 #843603 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
goedemorgen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 20:29 #843664 door V300 register
Goeieavond :yeah:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2010 21:15 #843673 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
sta je voor het afwassen de borden alvast met heet water wat schoon te spoelen; wilt de kraan niet meer uit:wtf:

hoofdkraan dichtgedraaid onder de vloer en achter de boiler de heet water kraan dichtgedraaid, hele kraan uit de wasbak geschroefd en gedemonteerd; blijkt er in het ding een kunststof ring gebroken/gescheurd te zijn wat de link tussen bedienings hendel en warm/koud-hard/zacht mechanisme op z'n plek houd, verklaard ook gelijk waarom hij al een tijdje wat water lekte.

dus die kraan fixen zat er niet meer in. daarna even 2 nippels staan draaien en op de flexibele leidingen geschroefd (maar goed dat we nog een M10x1 tap hadden liggen) hoofd en boiler kraan weer open en gelukkig bleef alles droog:f

kunnen m'n ouders halverwege deze week een nieuwe kraan uitzoeken als ze terug zijn van vakantie, ding heeft toch ruim 25 jaar gefunctioneerd hoorde ik van m'n ouwe:)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 21:35 #843677 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
iemand zin in patat?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 21:38 #843679 door V300 register
Hahaha, mooi is dat. Niet slecht inderdaad voor een kraan van een kwart eeuw, als je dat vergelijkt met die rotzooi van tegenwoordig. Mijn ouders hebben zo'n optilkreng dat hooguit vijf jaar oud is en klemt als een malle. Dan krijg je die Mr Bean-taferelen dat je enorm veel kracht moet zetten om hem open te krijgen en als hij dan open is, komt er gelijk zo'n straal uit dat je halve kleed onder het water zit.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2010 21:46 #843682 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
idd, ik schrok ook wel van de prijzen voor zo'n ding. die we nu hebben(hadden) heeft ruim 400gld gekost en voor je nu iets van vergelijkbare kwaliteit hebt zit je dus ruim aan e350

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 22:01 #843684 door V300 register
Zojuist een setje GLT-velgen opgehaald, blijken ze ooit van mij te zijn geweest! Ik kan het zien aan de krasjes en aan welke banden er nog op zaten. Destijds zaten ze onder m'n 340 die na een aanrijding gesloopt is. Om nog wat geld terug te krijgen heb ik toen verschillende onderdelen verkocht. Grappig, nu wil ik weer zo'n setje terug voor onder m'n witte 360 of de daily driver.

De verkoper had verschillende 360's, o.a. 1 met spijltjes portieren, verlaagd en nog wat aanpassingen. Er stond een 2.3 turbo blok klaar voor inbouw.... alleen is hij geen clublid en komt ook niet op het forum. Natuurlijk heb ik hem uitgenodigd om z'n verhaal te doen, waarom hij verslingerd is aan de 300-serie, maar hij zegt daar geen behoefte aan te hebben. Zo zie je maar dat er nog echte liefhebbers zijn buiten onze kennissenkring!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2010 22:34 #843690 door V300 register
Beetje jammer, ik ben echt ernstig op zoek naar GLT-velgen, struin het hele internet af, maar kan niks vinden... Maar Jean-Luc, jij praat erover alsof je een hele schuur vol hebt :D

Weet niemand wat? Mogen ook van die 'dichte' GLT-velgen zijn, die vind ik ook mooi onder een sedan.

Moderators: Mark Smeets