Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik was even bang dat er iemand op de 345 was gereden, maar toen ik uit het raam keek zag ik dat het een oud Mercedes busje was dat achterop een Citroen was geklapt, midden onder m'n raam

Beide bestuurders gingen onmiddellijk schadeformulieren invullen, maar ondertussen zag ik een steeds groter wordende plas vloeistof onder die Mercedes liggen :+
Ik liep nog naar buiten om die man te vertellen dat hij vooral niet verder moest rijden, maar net toen ik buiten was reed 'ie al weg... ik vraag me af hoe ver hij gekomen is, haha
Aan de grootte van de plas te zien ging het namelijk om enkele liters koelvloeistof....:f
- V300 register
- Verbannen
-
(motorolie; schrik niet: 11 liter!)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;154389 schreef : Zat net te eten, ineens *Klabats* => geluid van een aanrijding.
Ik was even bang dat er iemand op de 345 was gereden, maar toen ik uit het raam keek zag ik dat het een oud Mercedes busje was dat achterop een Citroen was geklapt, midden onder m'n raam
Beide bestuurders gingen onmiddellijk schadeformulieren invullen, maar ondertussen zag ik een steeds groter wordende plas vloeistof onder die Mercedes liggen :+
Ik liep nog naar buiten om die man te vertellen dat hij vooral niet verder moest rijden, maar net toen ik buiten was reed 'ie al weg... ik vraag me af hoe ver hij gekomen is, haha
Aan de grootte van de plas te zien ging het namelijk om enkele liters koelvloeistof....:f
In welke buurt woon jij nu|?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik hoop niet dat je op zo'n oude jaren '60 drie hoog flat woont, want daar heb ik ooit van een auto een wiellager vernieuwd, want daarmee door rijden kan behoorlijk gevaarlijk zijn. Zo zie je maar weer het gevaar ligt overal op de loer en jij kunt aan de buitenkant van die auto's in Hatert niet zien hoe ze er aan toe zijn......