Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat is erger dan een instructeur tijdens rijles in een vrachtwagen? Les gehad hebben, anderhalf jaar gereden hebben waarbij je je eigen rijstijl en gewoonten hebt ontwikkeld, en dan w??r rijles met een kritische instructeur! Moet nu leren terreinrijden en aanhangerrijden met een vrachtwagen bij Defensie, en dat is wel leuk, maar niet dat die instructeur elke keer weer opmerkingen heeft: 'Met twee handen sturen, niet zo snel optrekken, niet je handen aan de binnenkant van het stuur, hoe hard mag je hier? waarom rij je dan harder?, etc.'
Fieuw! Dat ben ik weer kwijt
Nog een weekje volhouden, en dan ben ik er vanaf!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
?f dat is van de knock-out een week terug waarbij ik vanaf een chassis voorover op de grond donderde, ?f dat is van een misstap van afgelopen week waarbij ik een meter omlaag vloog en een stuk staal van de voorbumper van een terminal trekker tegen de borst kreeg
hoe dan ook, ik voel er helemaal niets van; echt vaag dit. gisteravond nog 5km wezen hardlopen, op het stukje van kortademigheid waarbij je heel zwaar/diep gaat ademen bijna op 't end voelde ik alleen iets licht prikken dus het belemmerd me eigenlijk totaal niet. denk dat ik dus lekker als een echte benschopse bikkel tegen het doktersadvies in ga:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Toch apart dat je daar niet veel van merkt eigenlijk, hopelijk ben je er snel weer vanaf!
- Mark Smeets
- Moderator
-
En hadden we het later nog over die auto enzo (belastingvrij enzo).. en zei hij, jaa ik heb vroeger ook een Volvo gehad, maar dat zal jou vast niet aanspreken, dat was er eentje met jarretelaandrijving..
Ik zeg, nou sterker nog, die auto op onze oprit was een 360 ?n ik ben zelfs lid van de Volvo 300 club!

Vond het echt een geweldige situatie! :humor:
Blijkbaar maken die bodykit + velgen etc er zo'n andere auto van, dat zelfs 340 rijders hem niet herkennen
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
tja, zo kan het ook... niet iedereen ziet 'm als klassieker, al helemaal niet als 'ie grijze schermen en zwarte dorpels heeft
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
komt me bekend voor..vandaag getankt.,toen ik stond te tanken kreeg ik de vraag" auto van opa mee gekregen?"..toen ik zei dat ik 3 volvo's 3 serie had wilde ze me niet geloven..ze vonden dat ik in een golf gti moest rijden vanwege mijn leeftijd..volvofiel;154188 schreef : Of euh... "waarom gooit u niet gewoon euro 95 in die oude auto?"
tja, zo kan het ook... niet iedereen ziet 'm als klassieker, al helemaal niet als 'ie grijze schermen en zwarte dorpels heeft