Thread zonder onderwerp :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 15:54 #843177 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
hehe, dat was ongeveer het eerste wat ik hoorde bij dat nummer... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2010 16:53 #843185 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Haha, 'Iek ben Drovik?' Volgens mij is het gewoon Madonna hoor! :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 17:12 #843189 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
het klopt idd wel dat je daar een "platte" sleutel 14 voor moet gebruiken, sleutels van bijv Hazet en Snap-On en steek-ring sleutels in het algemeen zijn daar meestal te dik. ik weet dat normale steeksleutels van bijv Gedore vaak wel vlak genoeg zijn om er tussen te komen, en anders bij een oud merksleuteltje ff de slijptol er bovenop zetten en zelf wat platter maken..

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 18:24 #843195 door Anjo van den Akker
vandaag trouwens nog echt wat vaags meegemaakt.

ik ben lekker bezig met wat leidingen/slangen knopen; wil wat gereedschap pakken en dan stoot ik vrij hard met m'n ellenboog tegen een scherp stalen steuntje aan. nja, precies op m'n stroombotje. ik voel dat ik ineens enorm warm wordt; voel m'n benen amper en de pijn gaat van m'n elleboog naar de vingers. ik kon m'n gereedschap nog laten vallen en was al druk bezig om zo snel mogelijk van de vrachtwagen af te klauteren tot de pijn binnen no time nog heftiger werd en het ineens h?lemaal zwart voor m'n ogen werd.

toen hoorde ik ineens vaag een radio, een hoop rumoer en veel stemmen; m'n hoofd ging wat heen en weer en ik deed m'n ogen open; voelde alsof ik na een hele lange slaap ontwaakte. ik kijk een beetje versuft rond en zie ruim 10 collega's bezorgd naar me kijken en me ondersteunen, wtf is er gebeurd zeg ik:S

kreeg een glaasje water en had ineens nogal last van m'n hasses, weer een beetje bij kreeg ik het verhaal van de kijker op afstand te horen: ik hoorde een luchttol op de grond vallen; zag jou strompelen over het chassis en ineens viel je gewoon voorover van de truck af op de grond en bleef je liggen, ruim 2 minuten later kwam je weer bij; de BHV?r had 112 al aan de lijn zelfs:D

kwartier later kon ik weer gewoon aan het werk, ik had echt n?rgens last meer van; enkel een beurse plek vlak naast m'n oog en op m'n voorhoofd wat bulten, lucky me:) toch vaag wat zo'n plekje kan doen als het verkeerd geraakt wordt

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 18:29 #843197 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Vage shit...! Gelukkig is het allemaal goed gegaan.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 18:32 #843199 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat was een gewoon een strakke knock-out. Je zult wel een zenuw geraakt hebben of zoiets, want zo voelde een kameraad van me zich ook nadat die knock-out was geslagen in een kick-box wedstrijd.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 18:36 #843200 door Anjo van den Akker
ja idd, de eerste KO van m'n leven, en ik heb er eigenlijk nix voor hoeven doen:D

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-08-2010 18:58 #843207 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Nou, dat verwacht je zeker niet, wat apart zeg.

Maar goed dat je op een paar bulten na niet gewond bent geraakt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2010 19:38 #843213 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;152954 schreef : ja idd, de eerste KO van m'n leven, en ik heb er eigenlijk nix voor hoeven doen:D

Nou, niks... je hebt er een elleboog voor moeten stoten. Ik had op de LTS alleen maar een bril op en ging onderuit. (veiligheidsbril met de brandpuntsafstand van de glazen verkeerd) Je kan nog vervelend terecht komen. (Ik kwam bij met m;n hoofd op +- 10 cm van een punt van een voet van een puntlasapparaat)

Verder geen bijeffecten gehad?

@Erik: Vertel mij wat over vage regels. Met een eigen bedrijfje in de WW mag je daar niets voor doen, anders ben je niet 100% beschikbaar voor werk. Tevens mag je wel een bedrijf beginnen, maar niet het bestaande uitbreiden, want dan is er geen duidelijke startdatum bekend. (KvK inschrijvingsdatum wordt daarvoor gebruikt) Je mag wel vast gaan schrijven aan plannen, maar ene opdracht aannemen mag niet tot het akkoord van de coach en als die toevallig op vakantie is mag je een maand wachten. (Maar ze willen je wel ASAP uit de WW hebben) Tabitha wilde zelfs werken, maar mocht niet solliciteren. (nog vager verhaal)

Overheid en regels... een wonder dat er gefraudeerd wordt, eerlijk zijn wordt je onmogelijk gemaakt.

Overigens groot gelijk dat je geen aanvullende uitkering hebt aangevraagd als het verschil minimaal is. Levert een hoop gezeur en administratie op en je hebt meteen een sollicitatieplicht. Is met dit verhaal overigens niet iets te regelen bij de gemeente?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 20:17 #843223 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik ben al eens bij de gemeente geweest en deze hebben ook maar 1 standpunt; met aanvullende uitkering moet je soliciteren ook al bijt dit je bestaande werk. Ik mag van mijn huidige werkgever (concurrentiebeding) niet eens bij veel werkgevers soliciteren.

Dat met die ww is helemaal scheef. Gaat niet uit van het grootste vertrouwen aan jouw en veel ruimte scheppen om je kans te pakken. Aan het handje bij je coach, vaak iemand die ook meer "lult" dan doet. Een opdrachtgever vertellen dat je op je coach moet wachten, pfff Voor bepaalde mensen kan dit zinvol zijn voor veel andere mensen is dit onnodig beperkend en frustrerend.

Ik kwam eens bij het UWV: gaat zo'n miep me vertellen dat mijn beroep niet bestaat, omdat hij niet in hun lijstje voor komt. Of ik een beroepenkeuze test wil gaan doen, omdat ik niet wist wat ik wil. Ik werk nu al jaren in dat niet bestaande beroep. Op zo'n moment moet je ff heel diep adem halen en bedenken dat het gesprek niet zo lang meer duurt en je hopenlijk dit mens niet meer terug ziet, ook hopenlijk niet in de kennissenkring.

Moderators: Mark Smeets