Thread zonder onderwerp :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2010 01:04 #835997 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D

Stefan;147929 schreef : Ik dacht dat je de originele kleur altijd moet kunnen tonen, ook al is het maar aan de binnenkant van het tankklepje.

nee dat maakt niets uit,

kortgezegd geld dat de meest heersende kleur van de carosserie op het kentekenbewijs vermeld moet staan; soms wordt er bij two-tone auto's beide kleuren vermeld als de kleuren ongeveer 50/50 verdeeld zijn. het wordt pas echt lastig bij kameleon/flip-flop verf wat afhankelijk van de lichtinval vele verschillende tinten aan kan nemen, in dat geval kun je de naam van de lak op de papieren laten zetten.

de kentekenwijziging vwb de voertuigkleur is geheel gratis, er is dus ook geen reden waarom je dat niet zou doen toch vind ik het in deze situatie gewoon kinderachtig, je ziet elk ek/wk wel enkele auto's in het oranje uitgedost (vaak gerold dus je kan zo zien of het serieus is of niet:D)en ik geloof echt niet dat die bestuurders daar allemaal voor beboet zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2010 01:05 #835998 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
hmm we zitten wel in het TZO natuurlijk, dus mijn post had helemaal NIETS te maken met voorgaande.

hoewel het wel een tikkie duffe taalfout is idd :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2010 01:56 #835999 door V300 register
Toevallig dan inderdaad. Ik vind send/sent een redelijke fout. Vergelijk het met d/t fouten in het Nederlands ;) Ik heb al vaak gehoord dat ik een betere Engelse grammatica heb dan veel mensen, maar wat dat betreft is Engels net als Nederlands. Je ziet zo vaak there/their/they're fouten, send/sent, then/than etc etc etc. Dat zijn toch dingen die je best mag weten als native speaker imo...

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2010 10:18 #836004 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Hier stond laatst in de krant dat twee middelbare scholen ook een grote fout hadden gemaakt:

Puis X feliciteerd de geslaagden. en dit stond megagroot op de ruiten. feliciteert schrijf je met een t en niet met een d

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2010 10:46 #836005 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D

Jos360;147958 schreef : Toevallig dan inderdaad. Ik vind send/sent een redelijke fout. Vergelijk het met d/t fouten in het Nederlands ;) Ik heb al vaak gehoord dat ik een betere Engelse grammatica heb dan veel mensen, maar wat dat betreft is Engels net als Nederlands. Je ziet zo vaak there/their/they're fouten, send/sent, then/than etc etc etc. Dat zijn toch dingen die je best mag weten als native speaker imo...

Even voor de duidelijkheid, dat zet mijn telefoon er dus automatisch onder :S

Edit: Sinds de laatste update doet die dat en het is best irritant :(

Send from my HTC

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-06-2010 11:15 #836006 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
haha gisteren stond ook zo'n orangje auto voor het caf? (ford sierra). Toen wij aankwamen om 9 uur 's avonds was hij al eens op de kop gelegd en waren alle ruiten er al uit.. toen we naar huis gingen om half 2 vond ik nog een stok, ach een paar deukjes kunnen er wel bij.. uiteindelijk steeds meer jongens die het plezier van autovernieling ontdekten, met als resultaat dat hij om half op de kop lag met 4 deuren die nu onder een hoek van 180 graden open konden en niks meer heel :D
Zo'n stuur stelt ook niks voor, ik kon het zo horizintaal buigen :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2010 12:16 #836010 door V300 register
tssk.

Sorry, mag deze ouwe l*l (nog altijd twintiger trouwens) dat toch triest vinden?

@Taalfouten: Twitter... ongeveer de helft van de whohooo ik ben geslaagd berichten waren wohoo ik ben geslaagt berichten. (ja, voor de kleuterknutselklas zeker... niet voor het VWO eindexamen NL mag ik hopen)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2010 12:17 #836011 door V300 register
staat jouw HTC soms ingesteld op Engrish ipv English?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2010 12:21 #836012 door V300 register
Ik denk dat die transtaler die ooit dat veel te slechte computerspelletje vertaald heeft, tegenwoordig bij HTC werkt ;) (oh no! He set us up the bomb! en All your base are belong to us)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2010 12:41 #836013 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D

antiekeradio;147970 schreef : staat jouw HTC soms ingesteld op Engrish ipv English?

Geen idee, custom ROM dus zal zo maar kunnen zijn :+

Moderators: Mark Smeets