Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het is alleen een beetje verraderlijk; het is een Octavia 1.6 TDI Greenline met een enorm turbogat... tot de 2000 tpm kun je dus planken zonder dat er wat gebeurt, maar daarna schiet je ineens vooruit
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat ik wel gek vind is dat de aircopomp nu al kapot is; die wagen is nog geen jaar oud..!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik heb als lease auto bij een voormalig werkgever een Caddy TDI gereden (1.9 met 105 PK en 250NM), waarbij het zaak was tussen de 2000 en ca 2800 toeren te blijven om het koppel zo veel mogelijk te benutten, met de caravan over de route de soleil erg lekker (klimmetje bij luik b.v.) , maar in het dagelijkse verkeer vaak nogal vervelend.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;147524 schreef : Typisch TDI gedrag, niets.....niets....niets, en dan ineens begint de motor er zin in te krijgen.
Ik heb als lease auto bij een voormalig werkgever een Caddy TDI gereden (1.9 met 105 PK en 250NM), waarbij het zaak was tussen de 2000 en ca 2800 toeren te blijven om het koppel zo veel mogelijk te benutten, met de caravan over de route de soleil erg lekker (klimmetje bij luik b.v.) , maar in het dagelijkse verkeer vaak nogal vervelend.
Ik vond dat juist leuk aan die Punto TDI die Margriet als leasebak had. Die enorme stomp in je rug zodra je over de 1750rpm gingyeehaa!:w00t::woei:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-