Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 12:02 #835725 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Toen ik m'n uitslag terugkreeg stond er niks achter het aantal fouten, dus ik dacht dat er iets mis was ofzo. Toen drong tot me door dat ik gewoon geen fout had :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 12:06 #835727 door V300 register
Tsja dat snap ik dus ook niet. Allemaal voor de zoveelste keer opnieuw proberen uit een soort misplaatst vertrouwen dat je na acht keer op de gok invullen wel een keer 44 uit 50 scoort. Dat werkt misschien voor die vragen waarbij er een auto van rechts komt of waarbij je zou inhalen op een plek waar duidelijk een bord staat dat het niet mag, maar als er eenmaal vragen komen zoals 'je rijdt met een aanhanger, vul in hoe hard je op de autosnelweg mag' of 'het zicht door mist bedraagt 100 meter, mag je mistachterlicht aan' dan gaat het fout.

Ik moet voor de motor opnieuw theorie doen maar er gaat toch echt een boekje komen, ook al acht ik mijn theoriekennis bovengemiddeld goed. Regels veranderen haast jaarlijks en het is voor mij ook alweer zeven jaar geleden. Bovendien vind ik het een beetje kwalijk dat regels niet zo serieus worden genomen. Dat je 130 rijdt op de snelweg interesseert me niet maar ik vind het wel vervelend dat ik geen voorrang krijg als ik van rechts kom en op een fiets zit, omdat de bestuurder in kwestie denkt dat dat 'alleen voor motorvoertuigen geldt'. Verder lijkt het me ook wel slim om te weten dat een tram die afslaat voorrang heeft op het rechtdoorgaande verkeer op dezelfde weg, voordat je het ding in onwetendheid terug probeert te koppen met je autootje.

Je kunt godbetert overal en nergens informatie of zelfs proefexamens scoren (gratis overzicht van regels en borden HIERRR ), en die boekjes kosten echt de wereld niet. Ja ik kan me echt ergeren aan die eencelligen, bij mijn theorie kwam tweederde van de kandidaten zonder certificaat de zaal uit.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2010 12:28 #835728 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Bij mijn theorie-examen zat ik naast een meisje die het al voor de 4de keer overnieuw moest doen :P Vroeg ze nog aan me of ze kon meekijken ik zo van Tjowww! (misschien ben ik daar wat misgelopen, maarjah).
Wij deden altijd oefenexamens van de ANWB bij de rijschool en die waren toch echt stukken moeilijker dan het theorie-examen wat ik uiteindelijk kreeg.

2 fout kan ik me herinneren :cry:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 14:02 #835734 door V300 register

ZwerverRoodbaard;147684 schreef : Vroeg ze nog aan me of ze kon meekijken ik zo van Tjowww! (misschien ben ik daar wat misgelopen, maarjah)

Een geslachtsziekte? :hmmz:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 14:06 #835735 door V300 register
Bij ons is het ook zo dat er veel mensen het meerdere keren moeten doen, nu zijn de laatste jaren zelfs de regels wat versoepeld omdat er een groot aantal leerlingen niet slaagden!:crazy2: Wie haalt er dan in godsnaam het niveau omlaag ipv betere opleiding te voorzien!
De jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer zou je zo denken, (komt dan van iemand die er 23 is!:crazy2:), ik heb in der tijd mijn theorieboek 2X met interesse gelezen, 1 uur wat proefexamens op internet gedaan en klaar ermee!

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2010 14:09 #835736 door Chris Kobes
Tjah echt snugger kwam ze in ieder geval niet over :+

Btw Joost waar moest jij je theorie-examen doen, aangezien je op de fiets er naar toe gaat of hoef je niet in Doetinchem bij de gevangenis?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 15:20 #835743 door V300 register
Tja, nadenken wordt ontmoedigd, dat doet de regering wel voor je...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2010 15:48 #835748 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D

ZwerverRoodbaard;147692 schreef : Tjah echt snugger kwam ze in ieder geval niet over :+

Btw Joost waar moest jij je theorie-examen doen, aangezien je op de fiets er naar toe gaat of hoef je niet in Doetinchem bij de gevangenis?

Jawel hoor, de Kruisberg.

Ik had 3 fouten bij "gevaarherkenning" (max. 13 fout) en 3 fouten in het overige deel van 40 vragen (max. 5 fout).
Ging ruim goed dus :)

Ik hoorde ook allemaal lui om me heen die al voor de 4e keer moesten etc.
dan word je toch wel effe zenuwachtig :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2010 15:52 #835749 door V300 register
Tja, als je te lui bent om een boek open te doen, dan verdien je het ook om een paar keer terug te komen! Dan ben je je rijbewijs toch niet waardig!

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2010 16:22 #835756 door Chris Kobes
Je mag dus intotaal 18 fouten hebben :P als je het dan nog niet haalt...

Moderators: Mark Smeets