Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik moet voor de motor opnieuw theorie doen maar er gaat toch echt een boekje komen, ook al acht ik mijn theoriekennis bovengemiddeld goed. Regels veranderen haast jaarlijks en het is voor mij ook alweer zeven jaar geleden. Bovendien vind ik het een beetje kwalijk dat regels niet zo serieus worden genomen. Dat je 130 rijdt op de snelweg interesseert me niet maar ik vind het wel vervelend dat ik geen voorrang krijg als ik van rechts kom en op een fiets zit, omdat de bestuurder in kwestie denkt dat dat 'alleen voor motorvoertuigen geldt'. Verder lijkt het me ook wel slim om te weten dat een tram die afslaat voorrang heeft op het rechtdoorgaande verkeer op dezelfde weg, voordat je het ding in onwetendheid terug probeert te koppen met je autootje.
Je kunt godbetert overal en nergens informatie of zelfs proefexamens scoren (gratis overzicht van regels en borden HIERRR ), en die boekjes kosten echt de wereld niet. Ja ik kan me echt ergeren aan die eencelligen, bij mijn theorie kwam tweederde van de kandidaten zonder certificaat de zaal uit.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Wij deden altijd oefenexamens van de ANWB bij de rijschool en die waren toch echt stukken moeilijker dan het theorie-examen wat ik uiteindelijk kreeg.
2 fout kan ik me herinneren
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;147684 schreef : Vroeg ze nog aan me of ze kon meekijken ik zo van Tjowww! (misschien ben ik daar wat misgelopen, maarjah)
Een geslachtsziekte? :hmmz:
- V300 register
- Verbannen
-
De jeugd van tegenwoordig kan echt niets meer zou je zo denken, (komt dan van iemand die er 23 is!:crazy2:), ik heb in der tijd mijn theorieboek 2X met interesse gelezen, 1 uur wat proefexamens op internet gedaan en klaar ermee!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Btw Joost waar moest jij je theorie-examen doen, aangezien je op de fiets er naar toe gaat of hoef je niet in Doetinchem bij de gevangenis?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;147692 schreef : Tjah echt snugger kwam ze in ieder geval niet over :+
Btw Joost waar moest jij je theorie-examen doen, aangezien je op de fiets er naar toe gaat of hoef je niet in Doetinchem bij de gevangenis?
Jawel hoor, de Kruisberg.
Ik had 3 fouten bij "gevaarherkenning" (max. 13 fout) en 3 fouten in het overige deel van 40 vragen (max. 5 fout).
Ging ruim goed dus
Ik hoorde ook allemaal lui om me heen die al voor de 4e keer moesten etc.
dan word je toch wel effe zenuwachtig
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-