Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2010 18:10 #827206
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
vandaag ruim 480km met de 343 gereden, heerlijk. in die auto kan ik echt relaxt en met een big smile achter 't stuur zitten.
onderweg naar huis nog wat moois meegemaakt, ik had nog een 1/2inch wringijzer van ruim 70cm lang naast m'n stoel liggen.. ik was op een relaxt tempo aan het inhalen (met ruim 135 waar je 120 mag), komt er op een gegeven moment een vw caddy echt op m'n achterbumper hangen en kleven als een mongool, als er iemand op de motorkap had gezeten kon hij zo naar de 343 springen.. laatste auto die ik voorbij wilde voor er rechts een mooi gat kwam; richtingaanwijzer aan, expres gas los en heeeeeeeeeeeeel voorzichtig naar de rechterbaan sturen. die mafkees in de caddy werd wild; begon te toeteren seinen etc. dus ik gebaar hem naar de hel, die vent gaat voorbij en snijd me en gaat keihard remmen, allebei stil op de vluchtstrook, hij stapt woest en al scheldend uit en ik kom naar buiten met dat wringijzer dreigend in m'n hand:D het bleef bij een woordenwisseling en toen vluchtte hij er snel vandoor.. wat een figuur, onvoorstelbaar
onderweg naar huis nog wat moois meegemaakt, ik had nog een 1/2inch wringijzer van ruim 70cm lang naast m'n stoel liggen.. ik was op een relaxt tempo aan het inhalen (met ruim 135 waar je 120 mag), komt er op een gegeven moment een vw caddy echt op m'n achterbumper hangen en kleven als een mongool, als er iemand op de motorkap had gezeten kon hij zo naar de 343 springen.. laatste auto die ik voorbij wilde voor er rechts een mooi gat kwam; richtingaanwijzer aan, expres gas los en heeeeeeeeeeeeel voorzichtig naar de rechterbaan sturen. die mafkees in de caddy werd wild; begon te toeteren seinen etc. dus ik gebaar hem naar de hel, die vent gaat voorbij en snijd me en gaat keihard remmen, allebei stil op de vluchtstrook, hij stapt woest en al scheldend uit en ik kom naar buiten met dat wringijzer dreigend in m'n hand:D het bleef bij een woordenwisseling en toen vluchtte hij er snel vandoor.. wat een figuur, onvoorstelbaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2010 18:14 #827208
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Omg, wat een verhaal :humor:
Benieuwd wat er gebeurd was als je dat wringijzer niet had :crazy1:
Benieuwd wat er gebeurd was als je dat wringijzer niet had :crazy1:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2010 18:16 #827209
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja, zo iemand snap je niet he... :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2010 21:35 #827220
door V300 register
En daarom neem ik de moeite niet om op dat soort mensen te reageren. In zo'n situatie zet ik gewoon de richtingaanwijzer naar rechts en ga ik naar rechts zodra daar de mogelijkheid toe is. Niet gebaren, niet afremmen, gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Ik snap dat dit soort lui het vervelende vermogen hebben aan je gevoel van rechtvaardigheid te knagen (er was immers geen enkele reden voor zijn gedrag) maar je moet zulke mensen gewoon maar laten gaan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2010 23:42 #827224
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Eigenlijk wel ja, want met een wringijzer maak je niet veel klaar als hij zijn Glock trekt... :no: Je zult niet de eerste zijn die zo iemand verkeerd inschat...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2010 01:19 #827226
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Jah je weet natuurlijk nooit wat voor een mafkees je voor je hebt staan, maar gewoon zn nummerbord noteren lijkt me het beste ![:) :)]()
Ach en anders tuf je er achter aan en zet je zn caddy s nachts op een paar kisten bier
Ach en anders tuf je er achter aan en zet je zn caddy s nachts op een paar kisten bier
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-04-2010 09:46 #827228
door V300 register
Nummerplaat noteren lijkt me een beter idee... Die kratten bier zijn
-a- zonde van het bier
-b- dan ben je zelf net zo mongolig bezig.
-a- zonde van het bier
-b- dan ben je zelf net zo mongolig bezig.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2010 10:29 #827229
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
daarmee stem je eigenlijk in met dat gedrag en moet je hopen dat er een keertje een KLPD auto achter je zit om zo'n gast van de weg te plukken met het liefste gelijk een artikel 5 (vind persoonlijk dergelijk rijgedrag een veel betere reden voor een artikel 5 als het driften waarmee ik mijn eerste artikel 5 en punt mee verdiend heb..) nee, dank je feestelijk. ik rij het liefste zo irritant mogelijk, bekijk het maar met die fratsen. als hij niet op m'n bumper ging hangen had ik gewoon normaal aan de kant gegaan, niets aan het handjeNiels;141369 schreef : maar je moet zulke mensen gewoon maar laten gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-04-2010 11:15 #827230
door V300 register
Ik begrijp Anjo's reactie heel goed, maar keur het heel erg af. Een kennis van m'n vader heeft een keer ook en dergelijk akkefietje mee gemaakt en toen stapten er een paar kerels uit met honkbalknuppels die de hele auto in elkaar beukten. Gewoon pure maffia met een gestolen kenteken. Zelf reageer ik nooit op andere weggebruikers, zelf niet met lichtsignalen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-04-2010 12:10 #827240
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Ook ik begrijp zo'n reactie heel goed, ben zelf wat dat betreft ook niet heilig en laat me zo heel af en toe ook nog wel eens verleiden tot een "jij op mijn bumper, dan gaat het inhalen nog net even wat langer duren" actie.
Over het algemeen is mijn houding in het verkeer de afgelopen jaren een heel stuk relaxter geworden en denk dan ook; dat soort actie's zijn zijn/haar eigen probleem waarmee diegene hopelijk geconfronteerd word door bv de KLPD zonder dat daarvoor al onschuldige slachtoffers gevallen zijn.
Zo heb ik meegemaakt dat iemand op een uitvoeg strook naar de snelweg te dicht op mijn bumper zat, ik behoorlijk in de ankers moest omdat de auto voor me dat ook deed en diegene die bij mij kleefde zijn dure BMW meteen op de schroothoop kon laten zetten. (bij mij moesten kofferbak en trekhaak ophanging hersteld worden)
Gelukkig liep het nu met een sisser af Anjo, er gebeuren wel gekkere dingen om soms de minst goede redenen....:S
Over het algemeen is mijn houding in het verkeer de afgelopen jaren een heel stuk relaxter geworden en denk dan ook; dat soort actie's zijn zijn/haar eigen probleem waarmee diegene hopelijk geconfronteerd word door bv de KLPD zonder dat daarvoor al onschuldige slachtoffers gevallen zijn.
Zo heb ik meegemaakt dat iemand op een uitvoeg strook naar de snelweg te dicht op mijn bumper zat, ik behoorlijk in de ankers moest omdat de auto voor me dat ook deed en diegene die bij mij kleefde zijn dure BMW meteen op de schroothoop kon laten zetten. (bij mij moesten kofferbak en trekhaak ophanging hersteld worden)
Gelukkig liep het nu met een sisser af Anjo, er gebeuren wel gekkere dingen om soms de minst goede redenen....:S
Moderators: Mark Smeets