Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat doe ik ook wel, maar dan doe ik als hij langskomt wel alsof mijn neus bloedt...Wouter76;141389 schreef : Ook ik begrijp zo'n reactie heel goed, ben zelf wat dat betreft ook niet heilig en laat me zo heel af en toe ook nog wel eens verleiden tot een "jij op mijn bumper, dan gaat het inhalen nog net even wat langer duren" actie.
Dieselinjectie lijkt me ook wel wat ja... Kan diesel in een ruitensproeiervaatje of moet ik daar een ander tankje voor zoeken? Dat kan dan mooi op de pulsair aangesloten worden. Heeft dat systeem ook nog nut.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
olie over het uitlaatspruitstuk heen sproeien werkt ook heel goed heb ik gemerkt;)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Dus: kan een ruitensproeiertank + pompje tegen diesel?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gisterenmorgen stond een buurvrouw van een paar huizen verderop aan de poort van de achtertuin te rammelen. Haar auto (Avensis 2.0) bleek niet te starten. Haar man stond er al bij, een andere buurman was al met startkabels in de weer geweest en die wist het ook niet meer... "Ja jongen, nu hebben we je nodig hoor, hij geeft geen kik!"
Ik stap in de auto om te kijken wat hij wel doet als ik de sleutel omdraai...
Starten, lopen... 3 verbaasde blikken...

Geen idee wat er aan de hand was, maar hij doet het gewoon weer...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met computers heb je dit soort dingen ook vaak. Mensen ploeteren schelden tieren proberen vanalles en hij doet het niet. Ten einde raad helpdesk bellen en net als de helpdesker meekijkt doet alles het opeens zoals het hoort... Rara.
Ik ben er heilig van overtuigd dat bijna alle apparaten gewoon af en toe wat liefkozende woorden van een kenner nodig hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;141462 schreef : Jeroen heeft gewoon de juiste "zen".
Met computers heb je dit soort dingen ook vaak. Mensen ploeteren schelden tieren proberen vanalles en hij doet het niet. Ten einde raad helpdesk bellen en net als de helpdesker meekijkt doet alles het opeens zoals het hoort... Rara.
Ik ben er heilig van overtuigd dat bijna alle apparaten gewoon af en toe wat liefkozende woorden van een kenner nodig hebben.
Qua printers ben ik dat helemaal met je eens, die doen het nooit als je ze nodig hebt