Thread zonder onderwerp :D
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;140763 schreef : Die reflectorplaat lijkt me wel wat... Wordt ie bij mijn auto ook nog van achteren verlicht door mijn originele kentekenplaatverlichting? Dat zou helemaal dik staan!
Ik heb ook al een trekhaak, dus dan is de montage van de kentekenplaat ook te doen...
Ik heb volgens mij maar 60 km in die auto gereden. Dat deed hij overigens prima, maar er moest teveel aan gebeuren om hem ?cht mooi te maken. Daar kon ik wel een halve eeuw wegenbelasting van betalen...
Is daar een markt voor dan? :+
In zekere zin wel, maar ik snap je heel goed. T?s maar net wat je onder een "markt" verstaat.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Kevin;140764 schreef : Jij hebt toch al de nieuwe achterlichten? Dan pastie niet...
Waarom eignelijk niet? Want ik begon alweer te twijffelen, totdat ik las dat het niet pastte....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;140772 schreef : Heel stiekem denk ik dat die markt vooral ontstaande is..., Jij en buijs geven goed voorbeelden van hoe het tot in het extreme kan worden doorgevoerd, Anjo heeft een schitterende showcase van hoe het kan en nog soort van dagelijks geschikt... Er komen steeds "meer" mensen die door hebben dat sportief gebruik best wel eens heel goed samen gaat met het perfectioneren en strak houden/maken van de auto, zie ook de vlucht die het poedercoaten nu aan het nemen is binnen de club.
Zeker, een markt kan je ook cre?ren, daar ben ik heel zeker van. En het gebeurd, precies zoals je zegt. Alleen blijft de vraag, of je van zo'n (kleine) dergelijke markt rond kan komen. Laat staan rijk worden :yummie:
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;140781 schreef : units zijn breder ivm ingewerkte kentekenverlichting, die zit bij types met de oude achterlichten in de achterbumper verwerkt
Nouwja jammer dan, ik vind de oude achterlichten niet mooi.
Grote Volvo logo's wel :+
- V300 register
- Verbannen
-
Rond komen: Mwah. kweenie.rwdstudent;140798 schreef : Zeker, een markt kan je ook cre?ren, daar ben ik heel zeker van. En het gebeurd, precies zoals je zegt. Alleen blijft de vraag, of je van zo'n (kleine) dergelijke markt rond kan komen. Laat staan rijk worden :yummie:
Rijk worden: tuurlijk... in je dromen.
Maar misschien wel als het "onderdeel van" een groter plan is.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;140804 schreef : Rond komen: Mwah. kweenie.
Rijk worden: tuurlijk... in je dromen.
Maar misschien wel als het "onderdeel van" een groter plan is.
Exact, dus daarom is het de vraag of je het wel een markt kan noemen.
Maar onderdeel van een groter geheel is zeker mogelijk. Vraag alleen blijft, of een V300 markt een rendabele markt kan worden. Zeker als het een onderdeel van een groter geheel is, wordt het concept evengoed weer in de kliko gegooid als het niet voldoende rendabel is (8% meestal)
Maarr.. Uit mijn onderzoek (
) denk ik wel degelijk dat het mogelijk is om er van rond te komen. Je kan namelijk verkopen aan heel Europa (lees, NL, Belgi? en Engeland etc) en gezien aantal actieve mensen op internet. Voorwaarde is wel dat je alles zelf moet kunnen.Daarnaast komt er na de klassieker groei een daling, nagenoeg alle 300's zijn afgeschreven en er valt simpelweg niks meer te verkopen.