Thread zonder onderwerp :D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-07-2009 14:37 #786522 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

punkazz;111685 schreef : Hahaha. Jij kunt de vierdaagse zo weer meelopen! (@erik)

wanneer is die? Maar volgens mij was aanmelden niet meer mogelijk..
Een van de dingen die ik nog eens wil doen in mijn leven :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2009 15:30 #786524 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
3e week van juli beginnen de feesten, dus vanaf de 20e geloof ik. De feesten zijn veel leuker dan dat gewandel.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-07-2009 17:05 #786527 door Mark Smeets
GRRR ik ben echt kwaad nu, ik kook van binnen :flame: Echt ik tril van woede!

Mam komt net thuis, is ze mishandeld door een (vrouwelijke) neger. Als ik daarbij was gewees dan was ik de komende tijd hier niet meer te vinden en was zij daar niet zelfstandig meer weg gekomen ;)

Wat was het geval, mam reed op een voorrangsweg, draait zij pal voor haar neus in zodat ze mam zowat de pas af snijt. Dus mam durkt even op de claxon, krijgt ze een hoop gebaren en middelvingers via de spiegel te zien. uit reactie geeft mam een middelvinger terug (zou ik ook doen als iemand mij middelvingers zit te geven terwijl ik niet fout was). Stapt ze bij het verkeerslicht uit en begint op de V40 te meppen. Dus mam stapt uit of ze dat niet even wil laten, begint ze mam te slaan en trappen....

Nouw als iets me heilig is, dan is het wel mijn moeder (ouders) en de auto's. Als ik dat gezien had, echt waar, van die (pieeep) bleef niks over, kan het een vrouw zijn! :grr:

Ze heeft het kenteken en is nu aangifte doen.. maar als ik die auto ooit tegen kom... ik weet niet of ik me dan kan inhouden. Daar heb ik wel een straf van een paar jaar voor over, maar die staat nooit meer op! :halo:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2009 17:31 #786531 door V300 register
@ Mark Het is erg wat er gebeurd is, maar je manier van praten over mensen met een andere huidskleur kan ik niet waarderen.

Sterkte en beterschap voor je moeder.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-07-2009 22:13 #786570 door Mark Smeets
Ik heb mijn reactie iets aangepast. Echter hield ik me al heel erg in om het netjes te houden ;)
Maar het maakt niet uit welke kleur die persoon heeft, van mijn ouders en Volvo's blijf je af! En anders moge de sterkste winnen :)

De politie zou haar opsporen, maar als haar verhaal anders is, dan is het haar woord tegen dat van mam. Dan konden ze niet veel doen.

Gelukkig kun je aan de hand van kentekens ook adressen opsporen, dus ook dan komt het wel goed :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2009 22:19 #786572 door V300 register
Helaas, het maakt niet uit welke kleur den mensch heeft, asociaal schijnt de hoofdmoot wel te zijn

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2009 22:22 #786574 door V300 register
Ik begrijp dat je kwaad bent om je moeder en de auto, maar het ging me meer om de opmerking over mensen met een donkere huidskelur in het algemeen.

Dat je je mening niet bij zal stellen door deze ervaring kan ik me ook voorstellen.

Je moeder zou nog contact kunnen zoeken met Slachtofferhulp .

Ik zou het recht niet in eigen hand nemen, daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf en je familie mee.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-07-2009 22:30 #786578 door Mark Smeets

Kooyman;111747 schreef : Je moeder zou nog contact kunnen zoeken met Slachtofferhulp .

Ik weet niet of ze daar echt voor in aanmerking komt. Ze had wel pijn aan haar been van het trappen, maar er was niks te zien en de pijn is nu weer weggetrokken. De auto heeft gelukkig ook niks omdat ze op de voorruit sloeg, die wel een tik kan hebben.
Juridisch advies zou wel handig zijn natuurlijk. Ik ga de site eens helemaal lezen :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2009 10:08 #786620 door V300 register

v0lv0freak;111699 schreef : Mam komt net thuis, is ze mishandeld door een (vrouwelijke) neger.

Maakt jou dat nou echt wat uit wat voor afkomst iemand heeft?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2009 10:18 #786623 door V300 register
Geen wraak gaan zoeken Mark! De enige die dan de klos is ben jij en geloof me het is het echt niet waard! Het is rot en vervelend, maar als jij je ook laat gaan, dan ben je naar mijn mening ook geen haar beter dan hen! Ik keur niet goed wat mevrouw heeft gedaan, maar het is nu eenmaal zo! Niets kan dat veranderen en al zeker niet ongedaan maken, dus waarom zou je dan wraak nemen?

Een 2-tal vrienden en ikzelf hebben ze is te pakken gehad op onze studentenkamers! 6 Marokkanen die komen binnenstormen en de boel kort en klein slaan... Heel verheel, maar niet voor op het forum...
De dagen erna had ik ook zoiets van: gooi ze er maar allemaal uit! Maar al snel begin je ook te beseffen dat er ook anderen zijn, ook Marokkanen die het gedrag van hun eigen Marokkaanse medemens afkeuren en dan besef je toch ook dat het niet algemeen is!

Aso's heb je idd overal! Laatst hebben ze in Belgi? nog iemand voor half dood achtergelaten (schedelbreuk, coma...) op een tankstation langs de autoweg! Man had is geflitst met zijn lichten nadat ze hem asociaal rechts hadden ingehaald...

De les die je hieruit vooral moet leren, is dat je gewoon 2x moet nadenken voor je iemand een signaal (geluid of licht) geeft om hem op die manier op zijn fouten te wijzen. Dat gaat in onze huidige maatschappij gewoon niet meer zo vanzelfsprekend!

Moderators: Mark Smeets