Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;106196 schreef : maar aan het geluid te horen zou ik haast zweren dat het hagelde.... Maar met deze temperaturen van vandaag lijkt me dat sterk.
wat zou je zeggen van hagel formaatje M&M choco?
ik scheet hem echt even voor de BB (die staat nu tijdelijk op de oprit ivm servicebeurtje audi)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het eerste zorgde voor een enorme klap, het andere voor een monsterbubbel en andere enge geluiden
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zat trouwens vannacht rechtop in mijn bed. Die flitsen, die slagregen (leek wel alsof er golfballen uit de lucht kwamen vallen).
- Mark Smeets
- Moderator
-

Maar het schijnt hier ook om 4 uur geregend te hebben. Wat Jos beschreef, dat er zoveel flitsen waren dat alls constant verlicht was scheen hier toen ook geweest te zijn..
maar ik heb er zelf dus niks van mee gekregen
- V300 register
- Verbannen
-
Het totaal aantal inslagen/bliksemschichten stond op 80.000 (record) nu was het 170.000, een nieuw record .. 90.000 x meer ontladingen dan het vorige record.. echt bizar.
Hagel/regen (3cm water op de straat) en elke 3 seconden een flits.. die niet verder dan 1,5 a 2 seconden (of minder) weg was. Ben wel even wakker geweest ja. Het begon hier in eerste instantie rustig rond een uuro f 22.45.. vooral Amsterdam kreeg er van langs (daar waren alle flitsen) leek voorbij te trekken aan flevoland. Tot 's nachts dus.
Dit maakte ik laatst mee trouwens
Ook met een Jeep kan je vast komen te zitten. Nu is dit de minst terreinwaardige Jeep ooit.. dus bij de eerste flinke hobbel die ik fout nam zat ik vast.. hopeloos.
Dus een Cherokee 3.7 V6 Limited werd ingezet om me er uit te trekken. Maar in het losse (droge) zand kreeg hij me er niet uit. Dus touwden we er NOG een Cherokee aan vast. Een 2.8 CRD met terreinbanden. Op die manier kregen ze de Jeep Patriot 2.4 los - en bliezen daarna zelf nog even een rondje over het 4x4 parcours zonder low gearing nodig te hebben en met het grootste gemak
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens heb ik ook minder leuk nieuws...Na lang wikken en wegen, debateren en nadenken, heb ik besloten dat er 3 (!!) volvo's weg moeten. En wel op korte termijn...:uh-uhh:
- Rode 340 GL '83
- recent aangeschafte 343 '78 op LPG
- Een van de 343's...
Een zware hap...maar 't is ook wel te gek nu...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
geef je het zelf al toe, t was jouw rijdersfout:Dslb_340;106334 schreef : bij de eerste flinke hobbel die ik fout nam zat ik vast.. hopeloos.
ja, ik vond het al knap dat je zo'n groot wagenpark op jouw leeftijd voor elkaar gekregen hebt:yummie:Pistonpen paultje;106396 schreef : Een zware hap...maar 't is ook wel te gek nu...