Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan een Apple kopen. Dan hoef je niets met Microsoft te doen. Werkt tegenwoordig prima
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens, McDonald's op z'n tijd vind ik eigenlijk best lekker, vooral als je brak bent en vet 'nodig' hebt
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;105634 schreef : Microsoft idem dito. Ook al weet je in de grond van je hart dat je een product hebt dat lang niet zo goed is als het had moeten zijn, je gebruikt het toch omdat er gewoon niks anders te krijgen is dat het beter doet en dan bij voorkeur voor minder geld. Ja OpenOffice misschien, maar leg dat je digibete ouders maar eens uit
Nu moet ik toch even een lans breken voor Microsoft.
Het is niet zo goed als dat men WIL dat het is. Waardoor komt dat? Omdat mensen woest rondklikken en dan verbaasd zijn dat er iets stuk gaat.
Kijk nog eens heel kritisch naar Windows? Stiekem werkt het gewoon wel zo goed als altijd, zonder veel geklooi. Okeeeee, MS is verre van perfect (Vista, aggressieve marketing etc). Maar "diep in je hart weet je dat het niet is wat het zou moeten zijn" is een verwachting gebaseerd op een utopie.
Ohja, en als ik vet nodig heb ga ik liever naar de TBS (Turk Bij 't Station
) voor een broodje shoarma met te veel knoflooksaus Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;105637 schreef : De voordelen van Apple zijn ook al aan het vervagen, misschien zijn ze grafisch icm snelheid wellicht nog iets beter, maar wanneer je de dikte van je laptop als Unique Selling Point gaat gebruiken dan, zijn de andere voordelen die ze vroeger hadden (for geeks) gewoon niet meer aanwezig. Wat kan mij het schelen als een laptop een paar mm dunner is en een paar gram lichter? Het is vooral hip om een Apple te kopen.
Och, de apple d ie ik van de baas heb is uitgekozen omdat daar een unix varians op staat die ik nog niet gezien had. Als ik echter naar de kwaliteit en het 'gebruikersgemak' kijk, tja. Bij apple koop je een userinterface, voor de rest is het mindere kwaliteit (het toetsenbord van de macbook hapert nu al af en toe) en kwa gedrag net windows. Het crasht minder vaak (eens per maand ipv per dag/week als je niet afsluit) maar daar blijft het ook wel bij.
De volgende wordt weer een amd based bak met fatsoenlijk scherm (> 1280x800 resolutie) en ene linux variant. Voor de gebruikersinterface zijn zat omgevingen te krijgen die op windows/mac/... lijken en zich zo gedragen. (en het os kost geen cent
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn PC staat 24/7 aan (XP Prof) en het enige dat crasht is Firefox af en toe. Maar die start als ik het programma opnieuw opstart, alle vensters op zoals ze stonden vlak voor de crash....
Oh ja, en eens in de zoveel maanden vindt Windows dat het te veel updates heeft binnengehaald om nog door te blijven draaien, en start het zichzelf opnieuw op, na netjes een melding te geven hierover (die ik nooit zie, aangezien ik dan slaap of op mijn werk zit) en achteraf wordt dan ook weer netjes gemeld dat er updates geinstalleerd zijn en daarom de pc herstart is.
Prima geregeld, eigenlijk :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;105594 schreef : als iemand zin heeft om het na te bellen... zover ik weet staat het telefoonnummer erbij
Is een goeie, zal ik morgen eens proberen. Nu wil ik het weten ook.
@ Niels: ik vind die cola zonder prik met veel ijs juist lekker! :worship:
De Mac heeft de lekkerste cola die er te krijgen is.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Verder ben ik ook tevreden met Vista / windows. Alhoewel XP voor mijn gebruik al meer dan genoeg is, erg fijn systeem. Enigste nadeel blijft het lange opstarten bij Vista. Het opstarten van de pentium 4 met XP tel ik al niet meer mee, dat ding is gewoon helemaal afgeschreven na 7 jaar, waardeloos traag
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Windows is bij mij nog nooit gecrashed, wel allerlei andere programma's waar ik dan te druk mee ben, waardoor er onhelstelbare fouten ontstaan en af en toe wordt m'n laptopje te heet en schakelt-ie zichzelf uit.