Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2009 23:20 #778743
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
KABOEMKABOEMKABOEM Amsterdam krijgt de volle laag, Almere niet. Maar het uitzicht naar de sky van Amsterdam is prachtig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2009 23:38 #778746
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Hier giet het nog steeds... stof is inmiddels wel weg gespoeld, af en toe een flits lichtje er bij...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 09:15 #778757
door V300 register
Lelystad heeft vannacht tot twee keer toe de volle laag gehad. Erg leuk als je bang bent voor onweer...
Het verkeer de polder uit staat muurvast.
Het verkeer de polder uit staat muurvast.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2009 09:37 #778760
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Vanmorgen om 5.15 uur ??n miezerig klein onweersbuitje met wat regen, verder niks aan de hand. Inmiddels is het al 20 graden, zonnetje schijnt vrolijk verder.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 11:01 #778772
door V300 register
Hier om 4 uur vannacht flink onweer, mijn kamer was constant verlicht en aan de regen te horen dacht ik dat mijn raam bijna kapot ging regenen...
Ging best hard.
Ging best hard.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 11:08 #778774
door V300 register
ik had hier in Roosendaal precies hetzelfde rond half 4
zoveel bliksem had ik nog nooit gezien - hier in Nederland
het was echt net of er iemand voor mn raam stevig aan het lassen was
zoveel bliksem had ik nog nooit gezien - hier in Nederland
het was echt net of er iemand voor mn raam stevig aan het lassen was
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 11:11 #778775
door V300 register
Dat dacht ik dus ook Wouter... Nog nooit zoveel flitsen gezien hier.
Met mijn slaperige kop en de vele regen kon ik niet naar buiten kijken, maar aan het geluid te horen zou ik haast zweren dat het hagelde.... Maar met deze temperaturen van vandaag lijkt me dat sterk.
Met mijn slaperige kop en de vele regen kon ik niet naar buiten kijken, maar aan het geluid te horen zou ik haast zweren dat het hagelde.... Maar met deze temperaturen van vandaag lijkt me dat sterk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 11:17 #778776
door V300 register
Bij ons in Belgi? is het rond een uur of 3 voorbij gekomen! Ik sliep bij mijn vriendin, met het raam helemaal open en toen ik wakker werd was het net aan het regenen! Heb toen het raam wat dicht gedaan omdat er toch wat nevel binnenkwam! Toen ben ik naar het toilet gegaan en zag ik hoe hard het wel regende... Zijdelingse regen/stortbuien...bliksem alom...
Dus besloot toch het raam maar helemaal te sluiten! Ik was nog geen min weg en heel de vloer was gewoon al zeiknat! Heb om 3 uur vannacht nog een potje staan dweilen, want heel de muur, grond... was zeiknat!
Daarna toch maar gewoon lekker gaan slapen... hehe
Dus besloot toch het raam maar helemaal te sluiten! Ik was nog geen min weg en heel de vloer was gewoon al zeiknat! Heb om 3 uur vannacht nog een potje staan dweilen, want heel de muur, grond... was zeiknat!
Daarna toch maar gewoon lekker gaan slapen... hehe
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 12:54 #778794
door V300 register
Dat was inderdaad nogal wat onweer.
Het begon bij ons zo rond 10 uur, fikse onweersbui, gevolgd door nog een fikse anderhalf uur later. En toen dus ?s nachts dezelfde monsterbui die jullie ook hebben gehad... my god, wat een bui!
Slechte nacht gehad dus, gevolgd door een nog veel slechtere start van mijn dag aangezien half nederland spontaan besloten had om stil te gaan staan op de A12. Ik heb er verdorie 2:15 uur over gedaan om van Delft naar Zevenhuizen te komen... iets meer dan 20km:mad:
Het begon bij ons zo rond 10 uur, fikse onweersbui, gevolgd door nog een fikse anderhalf uur later. En toen dus ?s nachts dezelfde monsterbui die jullie ook hebben gehad... my god, wat een bui!
Slechte nacht gehad dus, gevolgd door een nog veel slechtere start van mijn dag aangezien half nederland spontaan besloten had om stil te gaan staan op de A12. Ik heb er verdorie 2:15 uur over gedaan om van Delft naar Zevenhuizen te komen... iets meer dan 20km:mad:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2009 13:24 #778799
door V300 register
En opeens voel je je dan heel wat minder veilig op de hoogste verdieping van een jaren '50 flatje
Het was hier in Utrecht 4 uur / half 5.
Ik heb vannacht nog ff naar buiten staan kijken, wat een noodweer, wel spectaculair. Ik woon naast het spoor en alle leidingen zwiepten als een visdraadje heen en weer. Het flitste achter elkaar door, maar het merendeel kwam niet tot de grond. Ik vreesde voor dakpannen/bedekking op m'n auto's, maar er is gelukkig niks aan 't handje.
Ik heb vannacht nog ff naar buiten staan kijken, wat een noodweer, wel spectaculair. Ik woon naast het spoor en alle leidingen zwiepten als een visdraadje heen en weer. Het flitste achter elkaar door, maar het merendeel kwam niet tot de grond. Ik vreesde voor dakpannen/bedekking op m'n auto's, maar er is gelukkig niks aan 't handje.
Moderators: Mark Smeets