Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2009 20:52 #778183 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
daarom zijn ze na het bakken van binnen ook zo verrekte taai en droog

die dingen moet je niet lekprikken bij het bakken :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2009 20:53 #778185 door V300 register
mjha, ik heb zo min mogelijk berichten weggegooid, maar wel al het speculatieve geneuzel wat er allemaal niet met de auto gebeurd zou kunnen zijn. als je iets kwijtbent staat het bij elkaar in een post van Diede, een paar pagina's hoger in TZO.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2009 20:56 #778186 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja, da's toch ook logisch?

Als je geen speculatief geneuzel wil moet je geen topic openen (tenminste, niet als je iedereen gemaild hebt). Toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2009 21:04 #778188 door V300 register

volvofiel;105589 schreef : Als je geen speculatief geneuzel wil moet je geen topic openen (tenminste, niet als je iedereen gemaild hebt). Toch?

falsch! :+ de melding op het forum was omdat ik lang niet "iedereen" kan mailen.

De mail is naar de huidige actieve V3C leden gegaan.
dus niet naar:

- ex leden
- mensen die nog in het aanmeldproces zitten
- geregistreerde gasten
- mensen die zomaar op het forum kijken en mogelijk via internet het kenteken googlen

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-05-2009 21:12 #778189 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Toch ben ik het met Joos wel eens. Wij speculeren erover, en gaan dan een beetje offtopic, maargoed daarom is dit ook een eruug actief forum, dan krijg je zoiets! :)

En ik wil nu ook wel eens weten waarom de auto niet meer als gestolen geregisteerd staat? Want ook al zou ik niet zoveel op internet zitten, als ik zo'n topic op het forum van de club laat zetten, dan zou ik de mede clubleden / forummers ook netjes op de hoogte brengen dat hij weer terecht is. :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2009 21:16 #778190 door V300 register

Lucluc;105558 schreef : Eten bij de Mac is alsof je je eigen kots weer moet opeten. Wat een gore troep! Burger King is nog erger!

Maar om even terug te komen op het topic (kan dat in het TZO?): ik heb ruime ervaring bij de Mac c.s. maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik voor minder geld lekkerder eet bij de ambachtelijke snackbar. Bovendien krijg je daar je snacks vers uit het vet en NIET van de warmhoudplaat. Als ik dus een lang rijtje onverkochte McKroketten zie dampen, dan bestel ik er mooi ??n zonder saus zodat ik een verse krijg. Verder strooien ze meer zout over je patat dan Rijkswaterstaat over een aangevroren snelweg en is je cola meer koolzuur en ijs dan drank. Over Burger King en KFC wil ik het helemaal niet hebben.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2009 21:16 #778191 door V300 register
als iemand zin heeft om het na te bellen... zover ik weet staat het telefoonnummer erbij :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2009 01:43 #778223 door V300 register
D'r was laatst een leuke vraag bij het tv-programma "Tussen de Oren": Waar zit geen varkensvlees in?
En dan lieten ze een lange lijst met rare (of juist normale) producten zien waar ze 1 ding uit mochten kiezen, zoals bijvoorbeeld: schuim op je senseokoffie, maar ook de hamburger van McDonald's.

En wat bleek, in die hamburgers zit dus geen varkensvlees! Uiteraard hadden de kandidaten dat niet verwacht, en ik ook niet. Het is dus iig geen halfomhalf. Maar...McDonald's kan het vlees wel heel erg lang bewaren d.m.v. allerlei vreemde goedjes. Kan natuurlijk nooit gezond zijn.

Maar ik hou niet van McDonald's bashen, net zo min als van Microsoft bashen. Ik snap wel dat McDonald's h?t gezicht is geworden om op te spugen, maar we kunnen inmiddels toch wel wat beters/anders verzinnen hoop ik?!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2009 09:12 #778227 door V300 register
Sjah, gezond of niet, ik vind gewoon bijna alles wat bij een willekeurige fastfoodketen vandaan komt smaken naar boardkarton met verlopen onkruid.

De milkshakes van de MacD zijn wel aardig, zeker voor massaproductie...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2009 11:10 #778230 door V300 register
De grootste redeeming feature van McDonalds is het feit dat je altijd weet wat je krijgt, omdat het assortiment overal ter wereld (vrijwel) hetzelfde is. Als je een Big Mac bestelt, krijg je een Big Mac. Bij snackbars werkt dat weer anders omdat bijvoorbeeld een 'patat oorlog' (h? Anjo) geen door een franchise vastgelegd product is, en je dus een compleet andere kwak saus op je fritten krijgt.

Microsoft idem dito. Ook al weet je in de grond van je hart dat je een product hebt dat lang niet zo goed is als het had moeten zijn, je gebruikt het toch omdat er gewoon niks anders te krijgen is dat het beter doet en dan bij voorkeur voor minder geld. Ja OpenOffice misschien, maar leg dat je digibete ouders maar eens uit.

Trouwens gisteren een brief van de verzekeraar dat ik nu drie schadevrije jaren heb en aldus 65 procent b/m-korting krijg. Yay!

Moderators: Mark Smeets