Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
die dingen moet je niet lekprikken bij het bakken :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als je geen speculatief geneuzel wil moet je geen topic openen (tenminste, niet als je iedereen gemaild hebt). Toch?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;105589 schreef : Als je geen speculatief geneuzel wil moet je geen topic openen (tenminste, niet als je iedereen gemaild hebt). Toch?
falsch! :+ de melding op het forum was omdat ik lang niet "iedereen" kan mailen.
De mail is naar de huidige actieve V3C leden gegaan.
dus niet naar:
- ex leden
- mensen die nog in het aanmeldproces zitten
- geregistreerde gasten
- mensen die zomaar op het forum kijken en mogelijk via internet het kenteken googlen
- Mark Smeets
- Moderator
-
En ik wil nu ook wel eens weten waarom de auto niet meer als gestolen geregisteerd staat? Want ook al zou ik niet zoveel op internet zitten, als ik zo'n topic op het forum van de club laat zetten, dan zou ik de mede clubleden / forummers ook netjes op de hoogte brengen dat hij weer terecht is.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;105558 schreef : Eten bij de Mac is alsof je je eigen kots weer moet opeten. Wat een gore troep! Burger King is nog erger!
Maar om even terug te komen op het topic (kan dat in het TZO?): ik heb ruime ervaring bij de Mac c.s. maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik voor minder geld lekkerder eet bij de ambachtelijke snackbar. Bovendien krijg je daar je snacks vers uit het vet en NIET van de warmhoudplaat. Als ik dus een lang rijtje onverkochte McKroketten zie dampen, dan bestel ik er mooi ??n zonder saus zodat ik een verse krijg. Verder strooien ze meer zout over je patat dan Rijkswaterstaat over een aangevroren snelweg en is je cola meer koolzuur en ijs dan drank. Over Burger King en KFC wil ik het helemaal niet hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En dan lieten ze een lange lijst met rare (of juist normale) producten zien waar ze 1 ding uit mochten kiezen, zoals bijvoorbeeld: schuim op je senseokoffie, maar ook de hamburger van McDonald's.
En wat bleek, in die hamburgers zit dus geen varkensvlees! Uiteraard hadden de kandidaten dat niet verwacht, en ik ook niet. Het is dus iig geen halfomhalf. Maar...McDonald's kan het vlees wel heel erg lang bewaren d.m.v. allerlei vreemde goedjes. Kan natuurlijk nooit gezond zijn.
Maar ik hou niet van McDonald's bashen, net zo min als van Microsoft bashen. Ik snap wel dat McDonald's h?t gezicht is geworden om op te spugen, maar we kunnen inmiddels toch wel wat beters/anders verzinnen hoop ik?!
- V300 register
- Verbannen
-
De milkshakes van de MacD zijn wel aardig, zeker voor massaproductie...
- V300 register
- Verbannen
-
Microsoft idem dito. Ook al weet je in de grond van je hart dat je een product hebt dat lang niet zo goed is als het had moeten zijn, je gebruikt het toch omdat er gewoon niks anders te krijgen is dat het beter doet en dan bij voorkeur voor minder geld. Ja OpenOffice misschien, maar leg dat je digibete ouders maar eens uit.
Trouwens gisteren een brief van de verzekeraar dat ik nu drie schadevrije jaren heb en aldus 65 procent b/m-korting krijg. Yay!