Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Weet je, hoe blij ik was toen ik eindelijk dat papiertje had en dus niet meer extreem duidelijk in de spiegels hoefde te kijken?
Je leert met lessen dingen op een extreme manier aan, maar dingen zoals dat heeeelemaal met je hoofd draaien, in alle spiegels een minuut kijken voordat je eens baantje wisselt enzo dat slijt op den duur en dan heb je genoeg aan de korte blikjes die je af en toe eens in de spiegel hebt geworpen + een hele snelle check vlak voordat je gaat.
Geloof me, autorijden is makkelijker dan autolessen
Het enige dat echt vervelend blijft, is dat je ook als je je rijbewijs hebt, verkrampt op je snelheid moet blijven letten. Ze hebben van die irritante digitale instructeur-simulators her en der langs de weg staan, die je via een bonnetje een paar weken later duidelijk maken dat je iets te relaxed aan het sjezen was...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Effe wat van een onbekende en ietwat oudere aannemen alsjeblieft.
Gewoon doorgaan, de rest komt echt wel.
Zat lui in je omgeving die dat kunnen (als men wil) beamen.
- V300 register
- Verbannen
-
kingfisher;98778 schreef : kan ik een samenvatting krijgen van de afgelopen 121 pagina's? Heb het gevoel dat ik wat heb "gemist" :crazy1:
Ja hoor, wat dacht je van beginnen op pagina 1? :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;98781 schreef : Je leert met lessen dingen op een extreme manier aan, maar dingen zoals dat heeeelemaal met je hoofd draaien, in alle spiegels een minuut kijken voordat je eens baantje wisselt enzo dat slijt op den duur en dan heb je genoeg aan de korte blikjes die je af en toe eens in de spiegel hebt geworpen + een hele snelle check vlak voordat je gaat.
Als je je spiegels goed instelt heb je nauwelijks een dode hoek meer, zeker niet met die joekels op de latere types 340. Ik stel ze altijd zo in dat het beeld van de binnenspiegel ophoudt waar dat van de buitenspiegels begint en voila, geen overlap = vrijwel nooit een auto die in een dode hoek verdwijnt. Dat mensen soms wel de helft van hun buitenspiegel kwijt zijn omdat ze die recht op hun eigen auto richten snap ik echt niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-