Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zie buitentemperatuur... uit de wind. In de zon
:yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie::yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
TRACKR
www.trackr.nl
Het werkt inderdaad op windows mobile (5) en is ook voor andere platforms beschikbaar.
Er hangt nog een hele social networking santekraam omheen (op een navi-telefoon met internet kun je een vriendengroep maken die dan live kunnen zien waar je uithangt) maar de basisfunctie 'route opnemen' is er ook.
je moet wel het microsoft .net compact framework versie 2 op je PDA/foon ge?nstalleerd hebben. Voor de HTC universal die ik testte was dat een brug te ver (intern geheugen vol)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
VERMAAK, zo op de zaterdag ochtend.Succes.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
werken en hobby zijn echt 2 verschillende werelden..en de volvo 300 is en blijft een leuke hobby..:y:huysmans;97995 schreef : Het is ook te gek voor woorden, voor m'n werk kan ik m'n nest niet uitkomen om 7:15 en voor Lijntje ben ik 45 minuten voor de wekker gaat al wakker (4:55) Ach ja, kwestie van prioriteiten denk ik zo. :humor:
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-