Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
De gastvrijheid van de familie van Bodegom! Gaaf jeroen, nog n maandje!
Ik stel ook voor het niet elders te doen, maar gewoon bij Jeroen thuis. Zoals het hoort, dat behoudt zn karakter!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Inderdaad, het is ff spannend om te verhuizen zo vlak voor de bevalling... maar het moet lukken!slb_340;85411 schreef : JA, dat was juist het leuke aan de BBQ.
De gastvrijheid van de familie van Bodegom! Gaaf jeroen, nog n maandje!
Ik stel ook voor het niet elders te doen, maar gewoon bij Jeroen thuis. Zoals het hoort, dat behoudt zn karakter!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;85442 schreef : Dan vrees ik dat er wat rubber op de parking achterblijft?
Inderdaad, het is ff spannend om te verhuizen zo vlak voor de bevalling... maar het moet lukken!
Tuurlijk niet!!! Zo ben ik niet h?.
(Maar wel bij de buren :yesyes:)
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zit ik rustig op m'n kamer, hoor ineens een ambulance door de straat vliegen met gillende sirenes; ik denken dan m'n overbuurman "weer" nokkie ligt, (hartklachten/zwak hart en doktersadvies voor rustigaan doen, toch fitnesst hij elke dag..) blijkt het voor hier thuis te zijn!
m'n moeder zat/zit helemaal te shaken op de bank, dus m'n pa had 112 gebeld, en nog voordat hij het aan ons kon komen melden, kwamen ze dus al de straat ingescheurd.
m'n moeder heeft al enkele weken last van oververmoeidheid, slecht slapen e.d. en ze is dus ook al wat aan de medicijnen, ze krijgt nog een uitgebreid onderzoek (waaronder een 24 uurs scan) omdat ze op de initiele scans al wel wat gevonden hadden maar zover is het nog niet gekomen (afspraak was volgens mij eind deze week).
ik ga weer ff beneden kijken, ben benieuwd wat de ambulancebroeders te melden hebben. heel 't huis is gelijk in rep en roer..
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik hoop 't beste voor je Anjo, wat dat dan ook mag zijn!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Veel sterkte aan je moeder toegewenst!