Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;73590 schreef : Bij stroomstoringen worden vaak extra veel kinderen verwekt.
Ah! D??rom liepen er buiten zoveel mannen rond!:humor:
Overigens hadden we gisteren wel weer stroom, behalve de auto. Heb je de voorruit gekrabt, de spiegels gekrabt, de achterruit en zijruiten gekrabt, de sloten ontdooid, de portieren losgescheurd (ik dacht echt even dat ik de rubbers aan stukken scheurde:f), start je de auto, gaan alle lampjes mee op het ritme van de startmotor....
Accu leeg. Startkabels erbij en toen ging het prima. Wel even flink op het gas gehangen en een plaatselijke mistbank gecre?erd (sjonge wat een rook!!).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het voordeel van een Volveau 3-serie hebben, is dat de ventilator uitstekend werk verricht. Wat nou, beslagen ruiten?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;73798 schreef : Dat voordeel werkt helaas niet altijd, heb ik vanochtend gemerkt.
Het voordeel van een Volveau 3-serie hebben, is dat de ventilator uitstekend werk verricht. Wat nou, beslagen ruiten?
Helaas helaas is bij mij de mond voor de bestuurderskant kapoetovich waardoor de bestuurder ? la Jean-Luc moet rijden en de passagier vrij zicht naar voren heeft door een prachtig ontwasemde voorruit (althans, de rechterhelft:D).
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn 360 is nog een tandje erger, daar wordt de ontwaseming waarschijnlijk verzorgd door een muis in een kooitje die licht tegen de voorruit aan kucht. Eenmaal beslagen is er geen houden aan in die auto.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;73803 schreef : Helaas helaas is bij mij de mond voor de bestuurderskant kapoetovich waardoor de bestuurder ? la Jean-Luc moet rijden en de passagier vrij zicht naar voren heeft door een prachtig ontwasemde voorruit (althans, de rechterhelft:D).
Sjah, dat is een defect, en dus niet echt de 3-serie aan te rekenen he
Niels;73804 schreef : (...)Mijn 360 is nog een tandje erger, daar wordt de ontwaseming waarschijnlijk verzorgd door een muis in een kooitje die licht tegen de voorruit aan kucht. Eenmaal beslagen is er geen houden aan in die auto.
Hoestdrankje? :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik snap dat je jong bent Joost, maar je zou onderhand wel moeten weten dat je niet echt een kind kan verwekken als je buiten loopt. Misschien heel schokkend, maar een man en vrouw liggen dan samen in bed, of op de keukentafel, of achterbank van de auto, in een plantenbak. Dan gebeurt er iets, en 9 maanden later komt er een baby