Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
?n nog eens een hele mooie ook! :yesyes:slb_340;73506 schreef : en die porsche is een porsche
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dubbel zo fijn, ?n zelf kunnen onderhouden ?n betrouwbare techniek ?n onderdelen van VW/audi voorhanden ?n nog is heel mooi:D
Ik ga zondag karten @ Circuit Lelystad. Met h?ule snelle karts, een opwarming, kwalificatie (30 minuten) en een 2-uurs race. We hebben een team gevormd met 3 man. Het schijnt droog te blijven. Echt z?n in
Verder is mn huis al bijna afgeklust. alleen mn slaapkamer is nog een teringzooi, ga ik vanavond maar is aan werken want morgen komt er een leuke jongen op bezoek. Dat heeft trouwens niets met die slaapkamer te maken
(voordat er weer opmerkingen hier worden gesmeten), maar het huis moet dan gewoon netjes zijn Oja, Steefje gaat op fitness. vanavond rondleiding + uitleg etc etc.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Valt om 17.00 uur plots alles uit. Straatverlichting ook. Tot 2 uur in de nacht!
We hebben een hele zooi waxinelichtjes opgebrand.
Echt vervelend hoor, zolang zonder stroom. Het was buiten ook echt pikkedonker.
Ofnie Paul?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;73589 schreef : Grrr... gisteren was het al drie keer nisk met de stroom hier, dan weer wel dan weer niet
Bij stroomstoringen worden vaak extra veel kinderen verwekt. Ik weet niet of Paul daarom bij je was, of kwam hij voor het takeltje? Misschien weet Stefan daar ook meer van.
- V300 register
- Verbannen
-
Die stroomstoring was wel grappig eiglk (ik hoefde er ook niet in te leven). Ik dacht eerst dat ik allemaal ambulance-broeders zag, maar 't waren NUON-broeders, met een missie. Wel een stuk of 20 denk ik! Leuk avondje voor de heren...
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien moet je toch de overkant eens proberen mocht je een baby willen.
JL, dat had jij vast ook wel kunnen uitleggen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jeroen van Bodegom!
Kan jij zo'n mooi uitlaatdempertje in elkaar jassen? Waarover je me verteld had.
Voor de Posh.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-