Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;72955 schreef : ik wil luc's gasinbouwtopic niet verder verstoren, dus vraag ik het hier:
Het siert je
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
En Paul is me weer voorbij...ik ga mijn poging om hem bij te houden staken. Aangezien mijn gemiddeld aantal posts per dag veel lager ligt, had ik ook niet de illusie dat me dat ging lukken
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;72961 schreef : Het siert je
zal ik je gastopic anders even ontdoen van offtopic?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvomaniac;72842 schreef : Neem dan zoiets!
auto.marktplaats.nl/volvo/197942776-volv...D%3D&fta_ind=20&fs=1
die is leuk ja
maar niet bij die handelaar, die verkoopt hem als gloedjenieuw, en na 2000 km heb je geheid gigantische problemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is een ander verhaal, het ging mij meer om de uitvoering. Heb zelf namelijk ooit een 480 gt turbo gehad. Heb daar ongeveer 4.5 jaar mee rond gereden.KonradW;73035 schreef : die is leuk ja
maar niet bij die handelaar, die verkoopt hem als gloedjenieuw, en na 2000 km heb je geheid gigantische problemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Onderdelen voor deze 924 2.0 kosten niet zoveel. Zijn gewoon VW/audi onderdelen die je van elke oude vw of audi kan rossen. En ook nog veel nieuw beschikbaar voor dat blok uit het VW magazijn.
Tevens is alles voor die motor ook gewoon bij de brezan verkrijgbaar (rotor, bougiekabels dat soort shit).
Daarom heb ik niet voor de S 2.5 of Turbo gekozen..
- J. Ruiter
- Verbannen
-
je bent van de straat....:humor:volvofiel;72967 schreef : O o o, gaan we nu zeuren over mijn vrijetijdsbesteding?:S
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zonder problemen?de 480 heeft toch elektra problemen?volvomaniac;73138 schreef : Dat is een ander verhaal, het ging mij meer om de uitvoering. Heb zelf namelijk ooit een 480 gt turbo gehad. Heb daar ongeveer 4.5 jaar mee rond gereden.