Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Maar toen ie eenmaal open was: direct starten & lopen, dat dan weer wel! Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;73620 schreef : Paul,
Misschien moet je toch de overkant eens proberen mocht je een baby willen.
De overkant? Vrouwen bedoel je? Ik heb het mn vriendin voorgesteld, maar ze wou geen kinderen...
(Ben 21, van mij mag het nog wel ff wachten...
)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;73621 schreef : paul ben jij aankomend weekend weer te vinden bij de euregiorally
Helaas niet. Echt de meest vette rally om bij te zijn vind ik...Ze (het team) hebben weer een blokhut gehuurd voor 2 nachten. Maar paulus moet zn vriendin verhuizen het gehele weekend.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;73675 schreef : Helaas niet. Echt de meest vette rally om bij te zijn vind ik...Ze (het team) hebben weer een blokhut gehuurd voor 2 nachten. Maar paulus moet zn vriendin verhuizen het gehele weekend.
Je gaat me niet vertellen dat je op zo'n jonge leeftijd al gaat samenwonen he??!?!!
:+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;73670 schreef : Pff het is duidelijk weer winter: dikke ijslaag op de ruiten vanochtend
Vanochtend de eerste kilometers met m'n hoofd uit het raam gereden. Veel vriendelijke toeterende reacties! Morgen doe ik wel een muts op.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik had een Voyager mee .. en dat zijn nog al wat plakken glas die 14 (GROOOOTE) ruiten!
En natuurlijk had steef g??n krabber. Ik heb het moeten doen met de minikrabber die mijn bovenbovenbuurvrouw voor haar twingo'tje gebruikte. DAt duurde zo'n 10 minuten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;73718 schreef : Cassettebandjes werken heel goed:j
bankpasjes werkt ook wel redelijk, als je niks anders hebt.
in noodgevallen kun je zelfs nog iets beginnen met CD-jewelcases en zelfs met de CD's zelf