Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
slb_340;73839 schreef : Joost: Ah! D??rom liepen er buiten zoveel mannen rond!:humor:
Ik snap dat je jong bent Joost, maar je zou onderhand wel moeten weten dat je niet echt een kind kan verwekken als je buiten loopt. Misschien heel schokkend, maar een man en vrouw liggen dan samen in bed, of op de keukentafel, of op de leren achterbank van de auto, in een plantenbak. Dan gebeurt er iets,en 9 maanden later komt er een baby.
nou wil ik hier niet gelijk een sexueel getint ow van maken, maar dat is idd aan te raden ja!!! :woops:
ik hoefde gister avond nieteens te krabben, 1x ruitenwissers en wegrijden! raampje open houden anders beslaat de boel vanaf de binnekant, en na een paar minuten de kachel vol gas:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
of je start in die 5 minuten krb je de ruiten schoon, heb je 5 minuten winst
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;73902 schreef : Ik moest vanmorge ook krabbe. Daarna ben ik maar uit bed gekome :+
Goei weer om motor te rijden dus, ik heb een hekel aan een bevroren voorruit.....
HAHAHA:D
Anjo: nou wil ik hier niet gelijk een sexueel getint ow van maken, maar dat is idd aan te raden ja!!! :woops:
En dan doe je het toch:D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een heel boekwerk bijna! vunzige sekstaal hier bah. Nog allemaal hetero-gerelateerd ook, getver:D.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoewel, als ik die opmerkingen van Erik en Harry in het onderschrift van Stefan zie...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;74011 schreef : We kunnen voor Stefan ook nog een hoekje maken... maar ik denk dat het daar dan best wel stil wordt...
Hoewel, als ik die opmerkingen van Erik en Harry in het onderschrift van Stefan zie...
Volgens mij heeft Harry een vriendin. Daarom zien we hem hier nauwelijks meer. :uh-uhh: