Weg roestprobleem: De voorbalk.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;51408 schreef : het meegespoten deel is een DRAGEND DEEL VAN JE CARROSSERIE
en..
mag dus NIET van polyester zijn...
slb_340;51378 schreef : de dragende gedeeltes niet nee, carr. ervoor wel:) heb nagevraagd bij een garage en blijkt goed te zijn.
Conclusie: het polyesterfeest gaat niet door?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
als je een fatsoenlijke spoiler hebt kun je het blikwerk met "oplappen" dus dmv de rotte plekken dichtlassen met stukjes vervangende plaat; dan komt het niet zo heel nauw met het uiterlijk.
Sommige echte doorzetters (ik noem geen namen hoor Ronald :+ ) willen zelfs de balk die achter een spoiler komt zitten nog mooi strak gelast hebben.
Overigens is dit punt een top 3 APK afkeur punt; ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat dit een dragend deel is.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nog 1 laatste vraag voor de volledigheid van deze discussie/vraag: geldt dit ook voor de 343 en kan je dus voor zo'n zelfde 'oplossing' kiezen?antiekeradio;51415 schreef : kan nog wel hoor; als het metaal erachter maar aanwezig en zonder roestschade is..
Is het bij een 343 gewoon minder plaatwerk, maar zit er nog steeds ongeveer hetzelfde dragende metaal achter als bij de 340? Of geldt voor de 343: "what you see is wat dragend is"?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;51416 schreef : Overigens is dit punt een top 3 APK afkeur punt; ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat dit een dragend deel is.
:S
Voor alle volledigheid zal ik maar even een voorbalkplaatje van het oude type plaatsen, als ik Wouter mag geloven is het dus echt de voorbalk daar onder de bumper:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dit in tegenstelling tot de achterkant helaas.