Weg roestprobleem: De voorbalk.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik zou er gewoon een ander stukkie inlassen, dat scheelt een hoop tijd, moeite en eventuele schade/ergernis.
- V300 register
- Verbannen
-
En een paaltje raak ik nooit:D En als ik 'm wel raak heb je die grote bumpers nog:) haha nee je gaat me niet van gedachten veranderen:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
slb_340;51243 schreef : En een paaltje raak ik nooit:D
Dat dacht je maar! Die grasheuvel had je ook niet gezien zeker?
- V300 register
- Verbannen
-
de achterkant van de voorbalk heeft bij alle modellen de gaten voor de mistlampen voorgeperst zitten.
daarlangs kun je dus de tuinslang een heel eind (indien nodig helemaal tot aan de andere kant) in de balk "douwen"
- V300 register
- Verbannen
-
... stop Ik heb t polyester gekocht.. 25 euro heb ik genoeg.. van die ' blaadjes' die je nat maakt en glad strijkt over de vorm (t gaas dus) en boven op elkaar plakt. zit nu op totale kosten: 31 euro!
- V300 register
- Verbannen
-
Er zit zo,n kwastje bij en dan moet je dat vloeibaar erop smeren.... Je kunt zelf fik er mee stoken, heel weinig vloeibaar polyester met heel veel verharder, dan word het loei heet en smelt gewoon het plastic weg waar je het in legt.... Ja echt waar, wie doet hier scheikunde?
DIt is ander matriaal als die poten met polyester zonder gaasjes. Daar prik je dus wel zo door heen met een schroevendraaier....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;51444 schreef : de achterkant van de voorbalk heeft bij alle modellen de gaten voor de mistlampen voorgeperst zitten.
daarlangs kun je dus de tuinslang een heel eind (indien nodig helemaal tot aan de andere kant) in de balk "douwen"
Huh? Mistlampgaten voorgeperst? Daar is bij mijn voorbalk niet eens ruimte voor.
Wat is nu die voorbalk? Dat stuk plaatwerk onder de voorbumper of echt die 'buis' die je ziet als je onder de auto kijkt/onder de motorkap?
Markvictor;51340 schreef : Ik ken dat spul ja met die gaasjes. Dat word zo knetterhard... Echt ik heb daar een auto een keer door mee de apk gekregen, omdat als je dat vol in de textiel zet en ze er met een schroevendraaier in proberen te steken dat bijna niet lukt....
Er zit zo,n kwastje bij en dan moet je dat vloeibaar erop smeren.... Je kunt zelf fik er mee stoken, heel weinig vloeibaar polyester met heel veel verharder, dan word het loei heet en smelt gewoon het plastic weg waar je het in legt.... Ja echt waar, wie doet hier scheikunde?
DIt is ander matriaal als die poten met polyester zonder gaasjes. Daar prik je dus wel zo door heen met een schroevendraaier....
Vind je het gek, polyester barst van de koolstof. Dat i combinatie met zuurstof en verharder (zal wel brandbaar spul zijn) fikt als de neten.
Als je er magnesium bij doet wordt het nog veel mooier:)
Maar goed, da's offtopic.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als je er magnesium bij doet wordt het nog veel mooier:)
Maar goed, da's offtopic.
- V300 register
- Verbannen
-