Achterruit ingeslagen
- V300 register
- Verbannen
-
Tja voor hetzelfde geld denkt zo bejaarde (en dat kan goed) dat jij er iets mee te maken hebt. Stel mijn auto word hier inelkaar gejonast voor de deur... Ik word wakker en zie er gelijk een briefje onder zitten met een man die hem wel voor bijna niks wil maken... En heel mn lichten en al naar de maan....
Wat zou ik dan niet moeten denken....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Tja maar ja, niet voor die bejaarden natuurlijk die gaan naar een garage dan regelen ze die spiegels van de sloop, die oude typen achterlichten kunnen ze niet vinden dus ze zetten er gelijk 2 nieuwe op dan ben je bij een garage dus minimaal 100 euro kwijt!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet voortaan oppassen voor die knokkende opa,s! HOeveel zou die dronken opa eigenlijk op hebben? Te veel cake gegeten wellicht?
www.nu.nl/news/1330137/14/Bejaarde_man_v...dertig_auto%27s.html
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;41004 schreef : Gisterennacht heeft een groepje dronken eikels hier ook huisgehouden: 30 auto's zijn beschadigd. :grr2: Ze hebben zich vooral geconcentreerd op spiegels en voor- en achterlichten, waaronder die van een Volvo 340 van ca '84. Het is een seniorenflat,...
En de jongeren generatie maar weer de schuld geven.... :flame: Haha grapje, dat is ook 99% het geval. DIt is wel heel uitzonderlijk! Staat er trouwens niet dronken eikels, tja dat klopt hij was dronken.... Beetje raar verhaal dit zo,n opa die 30 wagens kort en klein slaat!
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn vooroordeel kwam doordat er diezelfde nacht/ochtend een groepje luidruchtige (dronken) figuren alle deurbellen van mijn flat (een flat naast dat seniorencomplex) zijn langsgegaan en pal voor de deur flink hebben gekotst :crazy2: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gelukkig zit je nu weer droog.. dat scheelt !
Iemand heeft een keer een kras van 3 meter op mn 340 gezet.. DAMN wat was ik kwaad..
hier in de wijk veel last van dat soort jeugdgroepjes, verschillende ruiten vorige zomer ingeslagen enzo .. en toen ik een keer een groepje jongens hier langs de auto's (en er tussen) zag lopen ben ik keihard naar buiten gerend, luid schreeuwend. Ze hadden ook allerlei dingen bij zich, stokken en dingen uit andermans tuinen gejat)
Gelukkig dook er een een tuintje in dus die heb ik ff in zn kladde gegrepen, jochie van 14 met al een strafblad en nog een taakstraf bij Bureau Halt te doen.. nouja die kreeg er nog een taakstraf bij voor baldadigheid.
Bleh, sorry maar dat wou ik even kwijt:D ik kan me er gewoon zo kwaad om maken om dit soort dingen.
- V300 register
- Verbannen
-

Ach, het is eigenlijk alweer half voor de bakker. Nog even de ruit overzetten, en klaar is Kees :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;41571 schreef : Bleh, sorry maar dat wou ik even kwijt:D ik kan me er gewoon zo kwaad om maken om dit soort dingen.
Ik begrijp de reactie en herken het gevoel.}