Achterruit ingeslagen
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de rest staan op elk raam schoenafdrukken, maar die zijn verder heel gebleven. Alleen de zijruit aan de rechterkant wil niet meer goed open en dicht. Gelukkig is het daarbij verder gebleven, de spiegels zitten er nog aan, net als de koplamp- en ruitewissers en de antenne. Ook geen deuken in het plaatwerk gelukkig. En niks gejat, dus waar het nou helemaal goed voor was... :confused:
Zal zometeen even wat foto's posten, misschien herkennen jullie een schoenafdruk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de achterruit (een hatchback/ achterklep ruit dus) kapot.. dat is jammer, want dat is volgens mij de enige ruit die gelijmd is..
weet je al wat je gaat doen? (complete achterklep in kleur zoeken, of andere ruit laten monteren)?
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;40431 schreef : au?? typisch gevalletje kansloos vandalisme.
de achterruit (een hatchback/ achterklep ruit dus) kapot.. dat is jammer, want dat is volgens mij de enige ruit die gelijmd is..
weet je al wat je gaat doen? (complete achterklep in kleur zoeken, of andere ruit laten monteren)?
't Is idd gewoon baldadigheid geweest. Ik dacht zelf: haal de auto dan ook leeg, dan was het ergens goed voor om die ruit in te meppen. Of blijf er anders met je fikken vanaf :hmmz2: Maar goed, aan de andere kant ben ik blij dat al m'n CD's, m'n zonnebril en de radio er nog inliggen

Die ruit is idd gelijmd, dus ik vroeg me eigenlijk af wat nou het beste, het makkelijkste en het goedkoopste zou zijn. Ik weet op een sloperij nog een 340 hatchback in precies dezelfde uitvoering, maar daar stonden vorige keer al twee auto's boven op elkaar op het dak
Heeft iemand wel es een achterruit van een hatchback (laten) vervangen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik wordt altijd loeikwaad van dit soort berichten. Ik zou die gasten het liefst een maandje Siberi? werkkamp geven of alle auto's van de club laten poetsen..
Als ik toevallig kan helpen met een achterklep (kleur??) dan vind ik dat geen probleem in deze. Mag je zelf je bijdrage bepalen.
- V300 register
- Verbannen
-
enkel de ruit... ik kan me geen specifieke gevallen herinneren eigenlijk.
(wel 1 geval waarbij het toch beter geweest was ivm ontbreken striping en butsjes op de nieuwe klep)
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;40442 schreef : Ik heb nog nooit een achteruit vervangen. Moet wel mogelijk zijn, maar zijn ze nog met achterruitverwarming te krijgen?
Ik wordt altijd loeikwaad van dit soort berichten. Ik zou die gasten het liefst een maandje Siberi? werkkamp geven of alle auto's van de club laten poetsen..
Als ik toevallig kan helpen met een achterklep (kleur??) dan vind ik dat geen probleem in deze. Mag je zelf je bijdrage bepalen.
Er zijn vast nog wel ruiten met achterruitverwarming. Anders kun je die verwarming ook los kopen en erop plakken. Hoewel dat echt een VRESELIJKE klus schijnt te zijn
Ik vind dat ze bij zulke mensen zelf even de raampjes eruit moeten slaan, zodat ze de eerste 3 weken niet meer kunnen zien waar ze lopen }
Jij hebt idd nog wel achterkleppen liggen, ja :crazy1: Kleur is lichtgroen metallic, en 't kleurnummer is 302-5. Enige jammere is dat ik striping op de klep heb zitten, das allemaal weer extra werk
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij staat hij al drie jaar in de schuur.
- V300 register
- Verbannen
-
Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen grap. Jij was toch ook de winnaar van de nachtrit, nietwaar?
Heb je aangifte gedaan? Atijd doen!
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;40447 schreef : zo'n losse opplak verwarming is g??n porum, zeker niet voor een perfectionist.
Oke. Niks voor mij dus

Frans;40448 schreef : Hmmm, Amersfoort. Ik heb nog een achterruit staan in Doorn. Met verwarming.
Volgens mij staat hij al drie jaar in de schuur.
bouchard;40454 schreef : Op elke raam een voetafdruk en dan een kapotte achterruit? En was jouw V300 de enige (nog) aanwezig?
Het lijkt mij meer een uit de hand gelopen grap. Jij was toch ook de winnaar van de nachtrit, nietwaar?
Heb je aangifte gedaan? Atijd doen!
Ik woon zelf in Berg en Dal (bij Nijmegen), maar ik logeerde bij een vriend, in Amersfoort dus. En die vertelden ook (achteraf natuurlijk) dat het uitgaanspubliek uit de stad daar langs loopt :no_comment:
Aangifte ga ik NU doen :yesyes: