Achterruit ingeslagen
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
herinnert me aan een bierfiets... :cry3:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
) een oude achterklep m?t ruit gekocht voor een beetje geld. Die zet ik er dan op, en dan kan ik rustig op zoek gaan naar een klep in de kleur. En als ik die niet vind, dan zet ik de ruit over.En hier even de beloofde foto's:
- V300 register
- Verbannen
-
Kon ik meteen de rest van mijn bestelde gadgets ophalen (die lagen alweer even stof te happen)Zoals eerder gezegd, ik was niet zo h??l erg boos toen die ruit was ingeslagen. Maar nu ik de nieuwe klep erop moest zetten.....
Maar ik was maar w?t blij dat mn beide ouders me even konden helpen :halo: En natuurlijk de Volvo300Club-helpdesk in Oosterhout niet te vergeten, daar kreeg ik een paar handige tips van! Dank! :worship:
Ik heb nu in ieder geval een klep voor dat gapende gat, zodat ik nu ?f opzoek kan naar een klep in de kleur of rustig de ruit kan overzetten in de originele klep. Zit ik lekker niet meer in weer en wind
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zo nam ik op den duur wel de telefoon op ja... :humor:Dutchie;40955 schreef : de Volvo300Club-helpdesk in Oosterhout
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;40961 schreef : Ik had hier nog een deur staan, even getest en ik moest toch twee keer hard meppen om het glas kapot te slaan.
Verder alles goed met je? :S
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;40961 schreef : Tja het is en blijft belachelijk zoiets. Trouwens echt gemakkelijk ingooien is het niet. Ik had hier nog een deur staan, even getest en ik moest toch twee keer hard meppen om het glas kapot te slaan. Overigens sloeg ik de eerste keer veel harder en bleef het glas notabene heel, de tweede keer dus zachter en was het gelijk stuk....
Lucluc;40982 schreef : Verder alles goed met je? :S
:snif:
:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Dacht gelijk even testen....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
:worship: Maar jij bent in ieder geval goed bezig! :worship: