ook voor roestpreventie en laswerk

Achterruit ingeslagen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 20:49 #688915 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Achterruit ingeslagen
Ik denk wel dat zo,n auto als die wij hebben wel iets gevoeliger is voor vandalisme. Och die auto kan ik wel even onderhande nemen, die kost toch geen zak, en als ik dan gepakt word dan kost het me teminste niks...

Ja ik weet niet, maar als er in een straat veel auto,s staan waarom dan net die 300....???

Een oud slooppand, een leeg staande school word ook vrij snel tegenwoordig "bewerkt" in een mum van tijd zijn alle ramen eruit en dergelijke. Ik denk dat mensen zo,n 340 sommige dan ook onder dat soort opjecten zien, dat blijkt wel als ik lees wat hier boven staat.

Weekendje is weinig voor zoiets. Een ventje voorzoiets levenslang tekenen, is wellicht ook wel een ietsje pietsje te zware staf hoor... Had die geen hersenschudding? Waren het niet dat die van mij wel een draai op zn oren had gehad, en dat mag ook niet en flink ook dat weet ik zeker. Maar goed deden wij vroeger niks in onze jeugd haha. Kan me nog herinneren condooms op de uitlaatpijp heen, vast tapen en dan lachen als ze de auto wouden starten werd die opgeblazen en dan kabam! Die dingen werden minstens 50cm. Deden vriendjes van mij zelf duurfde ik het niet.

Ken trouwens ook iemand die zo,n gastje een gebroken neus heeft geslagen omdat die er met zn nummerbord van door wou gaan... 2 dagen later stond de familie van het gastje bij diegene op de stoep... Wij geven jouw aan, je mag niet slaan...

Idd, nummerborden jatten is de normaalste zaak vd wereld!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 21:03 #688919 door V300 register
"Wat zegt u? Uw zoon geslagen? Het is voor het eerst in m'n leven dat ik 'm zie. Hoe zei u? Kenteken proberen te pikken? En dan nog aan mijn deur durven komen?"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 21:06 #688920 door V300 register

bouchard;40496 schreef : ...net zo hard op die ster blijven beuken tot dat mijn handen gingen bloeden.

Dit is voor het eerst dat ik begrijp wat zinvol geweld is. :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 21:27 #688922 door V300 register

Alex;40490 schreef : maar goed, back on topic, zou graag willen weten wat Harry vanplan is?

Balkenende misschien toch maar wat meer steunen :D

Ik heb hier en daar al even rondgemaild en gevraagd of iemand misschien nog iets had liggen. Hee, ik bedenk me net dat ik nog iemand weet die ooit een 340 heeft gesloopt in dezelfde uitvoering die ik heb... Even een meeltje sturen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2007 23:56 #688955 door V300 register
Hee Harry, wat een k-streek zeg!
veel succes met het herstellen en het vinden van een passende klep.
mocht je er ooit nog achterkomen wie het gedaan heeft...de ruitewissers op mijn 300 doen het prima :)
overigens ben ik eigenlijk meer een voorstander van alternatieve straffen: verplicht in de leer bij een plaatwerker, en per vergrijp twee 300's van top tot teen een opfrisbeurt geven. dat zal ze leren :cool:

mzzl!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 00:16 #688959 door V300 register
Ja ja, opfrisbeurt. Staat er zo,n vandaaltje "per ongeluk" met een schuursponsje je net opnieuw gespoten 340 te poetsen....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 08:24 #688969 door V300 register
Jemig joh, ik lees het nu pas maar wat een rotstreek! (ook bij J-L overigens).
Ik word altijd zo link van dit soort figuren... Als ze een auto willen slopen, laat ze dan op een autosloperij gaan bijbeunen ofzo, of koop een afgeragde fiesta. Ik vind dit zooooo:grr3:
Anywayz, succes met het opknappen, als je niets in kleur weet te vinden misschien een andere klep regelen en naar zo'n glazentoko gaan om hem er in te laten lijmen. Kost een centje, maar is waarschijnlijk wel het netste.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 12:49 #688982 door V300 register
Klote Harry, maar kop op! En succes met fixen!

K-streek inderdaad. Heb wel het idee dat de keuze voor jouw auto te maken heeft met die stickers van clubs e.d. Trekt toch net ff meer de aandacht dan een suf, karakterloos autootje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 17:09 #688990 door V300 register

punkazz;40565 schreef : Klote Harry, maar kop op! En succes met fixen!

K-streek inderdaad. Heb wel het idee dat de keuze voor jouw auto te maken heeft met die stickers van clubs e.d. Trekt toch net ff meer de aandacht dan een suf, karakterloos autootje.

Bedankt iedereen voor het meeleven :worship: Echt leuk!

Het zou heel goed kunnen kloppen wat je daar zegt, Steven! Van de gewone burgermansautootjes in de straat waren de ruiten volgens mij nog wel heel :(

Edit: heeft niet iemand hier nog een reserveklep over die na gebruik eventueel weg of geretourneerd kan worden? (Alex?:D) Dan kan ik daarna rustig verder zoeken naar een klep in de kleur of de ruit laten overzetten. Rij nu rond met plastic voor de ruit, maar das ook niet ideaal...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 18:50 #689000 door V300 register

Markvictor;40497 schreef :
Weekendje is weinig voor zoiets. Een ventje voorzoiets levenslang tekenen, is wellicht ook wel een ietsje pietsje te zware staf hoor... Had die geen hersenschudding? Waren het niet dat die van mij wel een draai op zn oren had gehad, en dat mag ook niet en flink ook dat weet ik zeker. Maar goed deden wij vroeger niks in onze jeugd haha. Kan me nog herinneren condooms op de uitlaatpijp heen, vast tapen en dan lachen als ze de auto wouden starten werd die opgeblazen en dan kabam! Die dingen werden minstens 50cm. Deden vriendjes van mij zelf duurfde ik het niet.

Ken trouwens ook iemand die zo,n gastje een gebroken neus heeft geslagen omdat die er met zn nummerbord van door wou gaan... 2 dagen later stond de familie van het gastje bij diegene op de stoep... Wij geven jouw aan, je mag niet slaan...

Mijn toenmalige vrouw zit bij de blauwe petten, dus ik kreeg thuis ook straf...:cry3:

En dat ventje had al een heel spoor van verniellingen door de buurt getrokken. Er stond zelfs een buurtman bij te kijken met een honkbalknuppel in de hand, dus misschien heeft hij zelfs wel mazzel gehad.

Later voor de rechter had niemand iets gezien, en die knul kon het zich ook niet meer herinneren. Z'n eerste slimme zet in onze buurt.

:yeah: (Tip: als je zoiets doe, neem die knul z'n legitimatie af of schrijf de gegevens over. Zo is hij niet meer annoniem. Helpt altijd bij achterafproblemen.)

Maar jongens en meisjes, geweld is niet goed! :+

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC