Achterruit ingeslagen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou ze echt helemaal... :flame::flame:
Om te kotsen !!!! Heel zielig andermans plezier verpesten.
Ik ben hier ook al meerdere malen slagtoffer van geweest van dit soort
hufters.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij zijn de laatste tijd ook dingen aan mijn auto vernield, maar niet zo erg als een hele ruit ingetrapt.
Helaas zag ik zondag dat iemand met een scherp voorwerp een tekst op het dak van m'n GLS heeft gezet. Ik kan inmiddels alleen nog mijn schouders ophalen en hopen dat het niet steeds erger wordt.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;40475 schreef : Tja Harry, dit is echt een klotestreek! Ik hoop dat je je wagen weer snel in orde hebt.
Helaas zag ik zondag dat iemand met een scherp voorwerp een tekst op het dak van m'n GLS heeft gezet. Ik kan inmiddels alleen nog mijn schouders ophalen en hopen dat het niet steeds erger wordt.
:wtf: Da's nog veel erger dan een achterruit stuk, als je dat wilt fixen moet je het hele dak spuiten :grr::grr::grr::grr::grr: Ik was eigenlijk niet zo heel erg boos, ik was meer blij dat het bij ??n ruit bleef. Maar krassen op een auto zetten... GRRRRRRRRR :grr:
Markvictor;40476 schreef : IK hoor het eigenlijk nooit behalve dan op tv en in de krant. Zou er dan een volvo 300 Terror club zijn, die het leuk vind stelselmatig volvo,tjes 300 in de pan te slaan?
M'n vader had een keer een halfuurtje z'n Daf geparkeerd bij een supermarkt. Kwam ie terug, hadden ze z'n merk- en typeplaatjes met een schroevedraaier eraf gejat :grr:
Ik denk dus dat elke (oude) auto-bezitter het wel kent.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
en een nieuwe klep vinden lijkt me lastig met zo'n kleurtje...
kheb nog wel een witte in mijn slopert, kunnen we misschien ruilen?
succes met je zoektoch verders...
...en betreft vandalisme aan auto's e.d. kennen we allemaal wel...
we moeten eens wat meer respect krijgen in deze maatschappij.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
de maatschappij is kapot, de overheid is klote en de regering kan er niets aan doen...
Wist je trouwens dat de Grolsch in Enschede is overgenomen? W??r een Hollandsch bedrijf naar de tering! Waar gaan we toch heen met dit land?!
(goh wat klonk dat weer anarchistisch!)
maar goed, back on topic, zou graag willen weten wat Harry vanplan is?
- V300 register
- Verbannen
-
Die ster kan ik in minder dan 2 minuten tijd vervangen. Ervaring opgedaan met zo'n 40 keer.
Dat schijnt leuk te zijn zo'n ster jatten.
Overigens heb ik door zo'n ster ook een weekend mogen logeren op het hoofdbureau. Ik had een knaapje betrapt en net zo hard op die ster blijven beuken tot dat mijn handen gingen bloeden.
Die ster had ik echter wel op zijn voorhoofd gelegd. Nu nog is die knul herkenbaar.
't Was even lekker, maar of het iets oplosde?