× ook voor roestpreventie en laswerk

Versleten deurrubbers

Lees meer
10-07-2007 21:18 #676986 door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Versleten deurrubbers
Heb het even berekend wat iedereen dan ongeveer kwijt is.

En 5 deurs is voor alle 4 de deuren, dat is ongeveer 13 meter, ? 88,50 kwijt.
Voor alleen de 2 voorste deuren word het ? 46,24

Voor de 3 deurs heb ik 1,5 keer de lengte van de voordeur van de 5 deurs genomen omdat ik de lengte niet precies weet. De lengte is dan totaal voor 2 deuren 10,2 meter. Prijs is dan ? 69,36

De kofferbak is 3,9 meter. Prijs daarvan word ? 24,65

Voor mij zijn die prijzen er hoog. Als iedereen nou bij 1 iemand besteld (zoals Harry als 2de optie aangaf) kan er misschien nog wel wat van de prijs af. Ik ben wel ge?ntresseerd als de prijs nog iets zakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-07-2007 16:53 #677071 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Ik vind het al hartstikke mooi dat ze er 20% van de prijs afhalen. Ik denk niet dat ze er n?g meer afdoen. Ja, of je moet een hele rol kopen... Maar dat ga ik dus z?ker niet doen, dat vind ik teveel gedoe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-08-2007 23:46 #680558 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Mooie actie! Heb het niet kunnen volgen omdat ik van maart tot augustus op stage was.

Hoe staat het met de actie?

Kan er (nog) besteld worden? Zo ja; dan hier een kandidaat voor een 3 deurs 340 waarvan alle rubbers vervangen mogen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-08-2007 23:48 #680559 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Je kan bij die zaak rechtstreeks bestellen, en als je erbij zegt dat je clublid bent krijg je 20% korting. Er wordt (in ieder geval door mij) geen grootschalige bestelling ofzo geregeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2007 15:11 #680579 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Versleten deurrubbers
Hmmm denk, denk.... Als we nu bestellijsten (intekenlijsten) op het forum zetten voor dit soort en andere dingen. Bij een bepaalde hoeveelheid belangstelling kan dan besteld worden. Bijv. als er na drie maanden 15 mensen achterklepafsluitrubbels willen hebben, dan kan er met korting besteld worden. Op de de bestellijsten moeten dus limieten staan die het minimum aantal deelnemers aangeven, eventueel aangevult met een kortingstabel. Iedereen betaald vooraf of doet een aanbetaling en dan kan de bestelling de deur uit.
Wat vinden we hiervan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2007 15:47 #680581 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Hoe dan ook, je krijgt 20% korting als je clublid bent. Als je een rol van 50 meter haalt krijg je nog meer korting, als ik het goed begrepen heb. Maar het maakt dus niet uit of je met 2 of 3 mensen bestelt, dan krijg je evenveel korting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2007 19:19 #680583 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Versleten deurrubbers
Meestal is de marge van bedrijven tussen de 30 en 60 procent. Hiervan willen ze vaak echt iets prijsgeven als er grotere order is. 20% van de normale verkoopprijs is netjes. Echter als er veel mensen zijn is 30% veelal ook mogelijk.
Ik heb het in dit geval niet specifiek over rubbers, maar ook over plaatdelen, bijv linkervoorschermen of mattensets of sierlijsten of hoedenplanken of deurgrepen of complete voorbalken of knipperlicht schakelaars waarvan de grootlichtschakelaar het doet of bakjes in de deur of toerentellers, drukmetertjes etc, etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-01-2009 21:41 #750237 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Praktijkervaring universele rubbers?

Dit is een nogal oude discussie, maar heeft er uiteindelijk iemand rubbers bij Olthuis besteld? Zo ja, wat zijn dan de ervaringen? Ik vraag me namelijk af of het spul goed blijft zitten, vooral in de hoeken, omdat die universele rubbers immers niet voorgevormd zijn. En wat doe je met de losse eindjes? Raakt het rubber daar uiteindelijk ook niet los? Of heeft iemand een methode om de uiteinden netjes aan elkaar te lassen? Hoop dat het werkt, want het windgeruis bij mijn 360 is boven de 120km/h echt gigantisch, dat merkte ik afgelopen zaterdag tijdens het retourtje Eindhoven maar weer al te goed!

Gerrit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-01-2009 22:11 #750242 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Ik heb de deurrubbers uit een oude 340 gehaald en had nog liggen. Je kan ook de deurrubbers per gedeelte vervangen. Wat ik laatst heb gedaan. Je ziet het nagenoeg niet.
En ik bedacht mij een keer om te kijken of de rubbers van een oude 440 er in passen. Zelfde fabriek...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-01-2009 22:48 #750247 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versleten deurrubbers
Gerrit,

Dat met dat voorgevormdheid valt wel mee hoor, je moet het rubber goed op zijn plaats drukken en het klemt ook wat om het staal heen. De eindjes kan je bij voorbeeld onder de drempelstrip laten komen, dan wordt het daar door dat stukje staal mooi op zijn plaats gehouden. Volgens mij zit het origineel ook zo...

Wat trouwens ook nogal eens windgeruis rond de deuren veroorzaakt bij 3-series: deuren die een beetje "uit-hangen". Komt geloof ik door een beetje versleten scharnieren, ik heb het JackvdBergh wel eens zien oplossen door het raam naar beneden te draaien, knie aan de binnenkant tegen het portier en flink hangen aan de bovenrand. Daardoor wordt hij bovenaan weer wat meer in het rubber gedrukt en neemt het windgeruis vrij drastisch af. Op eigen risico uiteraard ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets