Nabespreking BBQ
- V300 register
- Verbannen
-

Jazeker en prima naar het zin gehad, super sfeer, met in de hoofdrol o.a. een Belg met zijn '1700 orchestra'. :y:
De Hatch meegenomen, eigenlijk om diverse redenen.
Erik had een trekhaak voor de PK meegenomen, en kon me niet zo goed voorstellen hoe groot dat ding zou zijn, had ik kunnen vragen natuurlijk.
Ja, vwb de breedte kan dat uiteraard wel in de kofferbak, maar sommige trekhaken hebben van die lange zijbevestigingsdingen.
Deze haak niet, dus wat dat betreft had het wel mogelijk geweest.
En ook niet onbelangrijk, ik kwak zoiets liever achter in de grijze dan in de PK.
Laatste reden was dat Maris retour zou rijden, dus wilde zij ook het liefst met haar eigen auto.
Ja, mooi niet, plotseling zat ze aan de baileys, of hoe heet dat, en moest zonodig ook nog aan de wijn, had het ook wel naar d'r zin dus.
Gelukkig had ik dat op tijd in de smiezen, anders hadden wij onder een 'Bodejodel boom' moeten blijven slapen.
Oh ja... je wist het antwoord op je vraag al. :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo Jan;147638 schreef : Hoi Doeke,
Laatste reden was dat Maris retour zou rijden, dus wilde zij ook het liefst met haar eigen auto.
Ja, mooi niet, plotseling zat ze aan de baileys, of hoe heet dat, en moest zonodig ook nog aan de wijn, had het ook wel naar d'r zin dus.
Gelukkig had ik dat op tijd in de smiezen, anders hadden wij onder een 'Bodejodel boom' moeten blijven slapen.
Kijk, dat krijg je dan als je staat te lachen met 'De Belg' he! Boontje komt om zijn loontje! haha
Ja, mijn auto heeft wel wat perikelen gehad dat weekend, maar al bij al is hij nu toch ook weer een stukje beter! Zaterdag moet ik maar is proberen langs de garage te gaan voor some finetuning van de CO en toerental, hij staat nu volgens mij best goed, maar op advies van wouter...
Het was trouwens best gezellig onder de 'Bodejodel'boom hoor Jan!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja, er kwam ineens overal sterke drank vandaan... Baileys, Whiskey, etc... Die stond niet op het boodschappenlijstje geloof ik...?Volvo Jan;147638 schreef : Ja, mooi niet, plotseling zat ze aan de baileys,

- V300 register
- Verbannen
-
Mss vandaar dat het naar het einde toe een emotionele bedoeling is geworden! Denk dat dit de meest 'gevoelige' BBQ ooit moet zijn geweest!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;147757 schreef : Waar zijn de stapfoto's nou
Volgens mij had niemand een camera mee tijdens het stappen Stefan, dus ik denk dat we daar een eeuwigheid op kunnen blijven wachten!
Tja Diede, het is niet aan mij om deze gevoelige informatie te delen, ik kan slechts een tipje van de sluier oplichten! Ik denk dat het enige wat je kan doen is, volgend jaar maar niet naar huis vertrekken, maar blijven slapen!

- V300 register
- Verbannen
-