Nabespreking BBQ
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;147208 schreef : Ik weet niet hoe de rest het ervaart, maar ik heb het geweldig naar mijn zin hier!
(nu ff de kinderen in bad aan het stoppen...)
Ja hoor, wij hadden het prima naar het zin, heb me best vermaakt!

- V300 register
- Verbannen
-
BBQ was fantastisch en gezellig, eten was uitstekend. Welterusten aan iedereen die blijft slapen, en Karsten, succes morgen met d'n 1700.
- V300 register
- Verbannen
-
ChristianKu;147222 schreef : Vanuit mijn 340 zag ik zojuist (23.45) op de a27 3 schitterende 340 voorbij tuffen, richting utrecht. Een witte, een zilvergrijze en nog een andere. Aangezien er even groot licht werd gegeven werd mijn zilver grijze ook gezien! Mooie bbq gehad?
Ja gespot! De mijne was een blauw oudje en ik gaf groot licht. Jullie zaten met aardig wat man in de auto! Ik dacht dat jij ook iemand was die van de BBQ kwam, ofzo...
edit: maar er zat een vrouw achter het stuur toch...sedan toch? Anders hebben Wouter en ik er nog 1 gespot. Toen jullie afsloegen naar benzinestation kwam ik weer ff naast jullie rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Beetje vroeg misschien, maar toch. Het was gezellig! Hier alvast mijn foto's. Anderen hebben betere foto's voor de Volvoice, dus ik plaats ze allemaal.
Album: www.mijnalbum.nl/Album=H4P4T64B
Het zorgenkindje:
En een nutteloze time-lapse van Niels die voor me rijdt:
[YOUTUBE]XqXoOmoZmrA[/YOUTUBE]
- V300 register
- Verbannen
-
Komt ook niet zo vaak voor!ChristianKu;147227 schreef : Correct, mijn vriendin reed. We waren ook met 5 dus dat klopt ook, daarna getankt! Heb je nog op de foto proberen te zetten maar is niet helemaal goed gelukt. Geniaal dat je zo na een maand lidmaatschap al mensen op de weg tegenkomt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-