Nabespreking BBQ
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;147303 schreef : Als ik nu een middagje in Anjo's bolide stuur, gaat hij dan een middagje aan mijn auto klussen? :yummie:
zet dat sturen gedeelte maar uit je hoofd:+, afgelopen winter heeft een APK keurmeester die ik al kende hem zelf van buitenaf de garage in en de brug op gereden; dat vond ik al doodeng om naar te kijken...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Stemmen heb ik idd gemist helaas, met een kwartier te laat dan nog wel! Nu maar hopen dat dit 'n staartje krijgt, anders roep ik jullie allemaal op als getuigen!
Van Jeroen heb ik nog een setje deurrubbers gekregen die hij weg ging gooien, ze waren stukken beter dan de mijne, dus heb ze er maar direct in gestopt! Een hele verbetering!
Verder was het gewoon echt een heerlijke BBQ, leuke sfeer, lekker eten en drinken, lekker stappen, kans om mijn psychologie (voor de insiders) samen met Irwin te oefenen... haha, echt een gelsaagd weekend en kijk al uit naar de volgende ronde!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De volgende keer als ik een carb meeneem om "even wat te laten zien" check ik eerst even de vlotter of die echt, ?cht, ?CHT nog okee is, okee?
Jammer van het stemmen. Wel een beetje tevreden met de uitslag? Of baal je nu alleen maar harder dat je te laat was?
Overigens; Jeroen. Doe es ff fotootje posten van dat hulplampje van je... Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die dat speeltje willen nabouwen

Enneh, volgend jaar ben ik er bij leven, welzijn en goedkeuring van de familie, gewoon weer bij! Hopelijk ook met de rest van de familie dan, kan Amber jullie kids assisteren in het onveilig maken van de tuin

Oh ja Karsten; die carb die bij jou achterin ligt... Gebruik die maar als studiemateriaal tot de volgende BBQ. Altijd handig om even op af te kijken, en dat jaartje kan ik hem prima missen

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Dat is gewoon een bouwlamp op een plankje... Ik heb hem ook nog nooit eerder zo gebruikt...setsunakaede;147331 schreef : Overigens; Jeroen. Doe es ff fotootje posten van dat hulplampje van je... Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die dat speeltje willen nabouwen

Ik ga nu maar eens naar bed...