Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking BBQ

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2010 20:17 #835370 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking BBQ
Oja, LOL @ de Smart van Irwin, maar vooral ook @ de 360 van Ronald! Wat een geweld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 20:18 #835371 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking BBQ

v0lv0freak;147303 schreef : Als ik nu een middagje in Anjo's bolide stuur, gaat hij dan een middagje aan mijn auto klussen? :yummie:

zet dat sturen gedeelte maar uit je hoofd:+, afgelopen winter heeft een APK keurmeester die ik al kende hem zelf van buitenaf de garage in en de brug op gereden; dat vond ik al doodeng om naar te kijken...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2010 20:20 #835373 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nabespreking BBQ
dat geloof ik best dat dat een bruut van een auto is..

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
13-06-2010 20:21 #835375 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking BBQ
ach een middagje sleutelen alleen keur ik met jou tempo ook goed ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2010 20:53 #835381 door V300 register
Ik ben goed thuis geraakt hoor Jongens, auto deed het voorbeeldig (Thanks Wouter, Diede, Ronald (voor het helpen vaststellen van het probleem) Jeroen en Niels voor het leenmateriaal (Jeroen, je hebt trouwens een inbus-dopje van mij, een 6... Daar moeten we nog is iets mee regelen!

Stemmen heb ik idd gemist helaas, met een kwartier te laat dan nog wel! Nu maar hopen dat dit 'n staartje krijgt, anders roep ik jullie allemaal op als getuigen!

Van Jeroen heb ik nog een setje deurrubbers gekregen die hij weg ging gooien, ze waren stukken beter dan de mijne, dus heb ze er maar direct in gestopt! Een hele verbetering!

Verder was het gewoon echt een heerlijke BBQ, leuke sfeer, lekker eten en drinken, lekker stappen, kans om mijn psychologie (voor de insiders) samen met Irwin te oefenen... haha, echt een gelsaagd weekend en kijk al uit naar de volgende ronde!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:06 #835383 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking BBQ
Je hoopt dat het een staartje krijgt? :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:13 #835384 door Jeroen van Bodegom
Er ligt hier trouwens nog een bruin vest "Vintage" (van Wouter N?) en een kussen, wit met een blauwe rand. Die gaat iemand vanavond vanzelf missen denk ik... :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2010 21:17 #835385 door V300 register
Mooi Karsten, goed om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen.
De volgende keer als ik een carb meeneem om "even wat te laten zien" check ik eerst even de vlotter of die echt, ?cht, ?CHT nog okee is, okee?

Jammer van het stemmen. Wel een beetje tevreden met de uitslag? Of baal je nu alleen maar harder dat je te laat was?

Overigens; Jeroen. Doe es ff fotootje posten van dat hulplampje van je... Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die dat speeltje willen nabouwen ;)

Enneh, volgend jaar ben ik er bij leven, welzijn en goedkeuring van de familie, gewoon weer bij! Hopelijk ook met de rest van de familie dan, kan Amber jullie kids assisteren in het onveilig maken van de tuin :D

Oh ja Karsten; die carb die bij jou achterin ligt... Gebruik die maar als studiemateriaal tot de volgende BBQ. Altijd handig om even op af te kijken, en dat jaartje kan ik hem prima missen ;)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:30 #835386 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Nabespreking BBQ
Heb me prima vermaakt! Gezellig clubje is het toch... ik bewaar mijn foto's even tot de Volvoice weer de deur uit is. Er zitten wel een paar geslaagde plaatjes bij. Sommige mensen kunnen zo Sinpalsken verkopen, andere dumpen het dan weer in hun koelvloeistof reservoir...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 21:48 #835387 door Jeroen van Bodegom
We zijn er ook achter gekomen dat een motorruimte heel veel handige plekjes heeft om je ijsje even in te parkerne als je je handen ergens anders voor nodig hebt... :D

setsunakaede;147331 schreef : Overigens; Jeroen. Doe es ff fotootje posten van dat hulplampje van je... Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die dat speeltje willen nabouwen ;)

Dat is gewoon een bouwlamp op een plankje... Ik heb hem ook nog nooit eerder zo gebruikt... :D

Ik ga nu maar eens naar bed...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC