Nabespreking BBQ
- V300 register
- Verbannen
-

Misschien heeft een van de heren fotografen wel een mooie foto van Jeroen's "Hebben jullie een lampje nodig?"-lichtje, hangend aan de kap?
Na gisteravond ben ik van mening dat elke zichzelf respecterende stoepkantklussert zo'n ding moet hebben :worship:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;147330 schreef : Er ligt hier trouwens nog een bruin vest "Vintage" (van Wouter N?) en een kussen, wit met een blauwe rand. Die gaat iemand vanavond vanzelf missen denk ik... :+
aiii!! ik kom net terug van mn werk, denk lekker op mn bedje te gaan liggen; geen kussen. Naar de auto, niks... OWWW dat ligt nog in Oosterhout (en jawel dus) :hmmz:
en dat vest hangt meestal ook hier idd
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Natuurlijk besloot Micha om vannacht maar niet te gaan slapen, dus je kunt je wel voorstellen hoe ik nu op mijn werk zit... :+
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
setsunakaede;147334 schreef : Misschien heeft een van de heren fotografen wel een mooie foto van Jeroen's "Hebben jullie een lampje nodig?"-lichtje, hangend aan de kap?
Na gisteravond ben ik van mening dat elke zichzelf respecterende stoepkantklussert zo'n ding moet hebben :worship:
Ik heb net even de foto's doorgespit waar de lamp ook opstaat maar daarop is de construcie niet als zodanig te zien.
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
setsunakaede;147334 schreef : Na gisteravond ben ik van mening dat elke zichzelf respecterende stoepkantklussert overdag z'n auto in orde maakt zodat hij niet in het donker hoeft te klooien met lampjes enzo
fixed:D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb wel wat kleine klusjes onder de lantaarn gedaan, maar dat is geen echt sleutelwerk.

Waar blijven de stapfoto's?!
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;147290 schreef : Aaaahhh vandaar, hahahaha, ik had echt zoiets van HUH???
Ondertussen alle foto's uitgezocht in in mijn album gezet:
BBQ_V3C_12-06-2010
is er ook een link naar een niet-slideshow zodat ik ze kan downloaden?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-