Nabespreking BBQ
- V300 register
- Verbannen
-

Was weer supergezellig en ik heb mn voeten zeer gedanst, oja. En het ontbijtje met gebakken ei/bacon/kaas was TOPPPPP!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
hoezo een stille hint richting evc?Knoest;147274 schreef : Hoe lang moeten we nog wachten op de volgende BBQ:(?

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
punkazz;147269 schreef : Ik bedacht me tijdens het afslaan dat de afslag die ik bij Utrecht moest hebben is afgesloten, dus toen toch maar weer de rijbaan opgegaan richting Utrecht-Noord. Is ook net zo handig eigenlijk vanaf die kant. Ik reed dus de hele tijd achter je :+
Aaaahhh vandaar, hahahaha, ik had echt zoiets van HUH???

Ondertussen alle foto's uitgezocht in in mijn album gezet:
BBQ_V3C_12-06-2010
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben wel even benieuwd naar zijn relaas verder, eigenlijk.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ziet er in elk geval gezellig uit, hopelijk kan ik volgend jaar wel van de partij zijn!

- V300 register
- Verbannen
-
En ja er is driftig van auto geruild. V3C is eigenlijk een soort parenclub maar dan met Volvo's :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Kevin, Steven en Wouter, bedankt voor het bakken en braaien!
Ondanks dat er maar 5 mensen zijn blijven slapen rook de woonkamer vanmorgen zeker net zo ranzig als vorig jaar... Goed bezig jongens!
Ik heb de auto ook nog even goed moeten wassen, al die as van onze oude keuken die in vlammen op is gegaan is neergeslagen op de omgeving en op de auto's op de parkeerplaats... Bedankt wouter, dat fikkie heeft lekker opgeruimd, weer een m2 tuin vrij...
Ja, Ronald en ik hebben onze trouwe bessies flink afgebeuld om onze opgewaardeerde wielophanging te demonstreren...v0lv0freak;147295 schreef : iedereen heeft van auto geruild zie ik?

Ik denk dat Karsten ergens in een Belgisch politiecelletje zit... daar hebben ze geen wifi denk ik...
- Mark Smeets
- Moderator
-

Niels;147297 schreef : En ja er is driftig van auto geruild. V3C is eigenlijk een soort parenclub maar dan met Volvo's :+
Aah goed nieuws!
Als ik nu een middagje in Anjo's bolide stuur, gaat hij dan een middagje aan mijn auto klussen? :yummie:
- J. Ruiter
- Verbannen
-